Program Blue Marine Cash Back
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY DLA GOŚCI BLUE MARINE MIELNO
Nasz program lojalnościowy kierujemy przede wszystkim do Was nasi stali Goście. Dzięki programowi Blue Marine Cash Back nie tylko będziecie uzyskiwać co raz wyższe rabaty od cen usług pobytowych Blue Marine Mielno, ale po każdym pobycie odzyskacie część wydanej u nas kwoty, aby opłacić swój kolejny pobyt u nas.
Zachęcamy Was do uczestnictwa w naszym programie, który nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami, a ma za to wiele korzyści!
Content Blocks
Rabaty na usługi pobytowe do -10%
Uczestnicy programu otrzymują stałe zniżki na usługi noclegowe w Blue Marine Mielno. Wysokość upustu zależy od statusu w programie:
- 5% rabatu dla posiadaczy Karty Błękitnej,
- 7,5% rabatu dla posiadaczy Karty Srebrnej;
- 10% rabatu dla posiadaczy Karty Złotej.
Zniżki obowiązują przy rezerwacjach dokonanych wyłącznie za pośrednictwem Recepcji Blue Marine Mielno i nie łączą się z innymi rabatami (poza rabatami za długość pobytu).
Do 10% zwrotu kosztów pobytu w Cash Back
Oprócz rabatów opisanych powyżej, za każdy zrealizowany pobyt, uczestnik otrzymuje Punkty Cash Back, które są naliczane jako procent od wartości opłaconej i zrealizowanej usługi noclegowej. Procentowa wartość zwrotu zależy od rodzaju posiadanej Karty.
Punkty Cash Back można wykorzystać do opłacenia kosztów kolejnych pobytów W Blue Marine Mielno.
Udostępnianie zniżek znajomym
Uczestnik programu może udostępnić numer swojej Karty znajomym i rodzinie, którzy będą mogli skorzystać z tych samych rabatów i zarezerwować pobyty w niższych cenach. Właściciel karty otrzyma Punkty Cash Back również za pobyt znajomych, którym użyczył swojego numeru karty.
Specjalne oferty dla uczestników programu
Uczestnicy programu otrzymują informacje o promocjach i ofertach specjalnych przed innymi klientami lub organizowane są dla Nich ekskluzywne promocje niedostępne dla innych Gości.
Szczegółowe zasady programu lojalnościowego Blue Marine Cash Back znajdziecie w sekcji pytań i odpowiedzi poniżej lub w Regulaminie Programu, który jest dostępny TUTAJ
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi (FAQ)
**Co to jest Program Lojalnościowy Blue Marine Cash Back?**
To program lojalnościowy dla gości ośrodka Blue Marine Mielno, który umożliwia zbieranie punktów i uzyskiwanie rabatów na pobyty. Tak rabaty na pobyty, jak również punkty Cash Back dotyczą WYŁĄCZNIE rezerwacji zakupionych za pośrednictwem Recepcji Blue Marine Mielno.
**Kto może zostać Uczestnikiem Programu?**
Uczestnikiem może zostać każda pełnoletnia osoba fizyczna, która skorzystała z usług pobytowych Blue Marine Mielno lub posiada ważną rezerwację w tym ośrodku.
**Jak przystąpić do Programu?**
Aby dołączyć do Programu, należy wyrazić chęć uczestnictwa pisemnie lub ustnie, a następnie aktywować konto poprzez wypełnienie formularza elektronicznego. Numerem Karty jest adres e-mail podany w deklaracji uczestnictwa.
**Czym jest Karta Uczestnika?**
Karta to niematerialny, cyfrowy identyfikator Uczestnika, powiązany z adresem e-mail.
**Jakie są Statusy Uczestnika?**
W Programie są trzy statusy: Karta Błękitna (status podstawowy), Karta Srebrna (status gościa stałego) i Karta Złota (status rezydenta). Status zależy od częstotliwości przyjazdów, wartości rezerwacji i długości pobytu, przeliczanych na Punkty Statusowe.
**Co to są Punkty Statusowe (PS)?**
To system przeliczeniowy służący WYŁĄCZNIE do określenia Statusu Uczestnika. Punkty naliczane są za rezerwacje, zrealizowane doby pobytu i wydane kwoty na usługi noclegowe.
* 10 PS za każdą założoną rezerwację.
* 1 PS za każdą zrealizowaną dobę pobytu.
* 1 PS za każde 100 zł wydane na opłacenie rezerwacji pobytu.
Punkty naliczane są WYŁĄCZNIE na koniec miesiąca, w którym zakończył się pobyt.
Prosimy NIE MYLIĆ Punktów Statusowych z Punktami Cash BACK. Punkty Statusowe służą jedynie do określania statusu Uczestnika, a punkty Cash Back do redukowania kosztów pobytu!
**Jak mogę zmienić Status Uczestnika?**
Status zmienia się po przekroczeniu określonej liczby Punktów Statusowych:
* Ze statusu Błękitnego na Srebrny – 201 PS
* Ze statusu Srebrnego na Złoty – 401 PS
Jeśli przez 365 dni Uczestnik nie dokona żadnej rezerwacji, liczba punktów statusowych może zostać zredukowana o 50%.
**Co to są Punkty Cash Back?**
To jednostka przeliczeniowa, która określa wartość środków gromadzonych przez Uczestników na indywidualnych kontach. Można je zamieniać na dodatkowe redukcje ceny pobytu.
Prosimy NIE MYLIĆ Punktów CASH BACK z Punktami Statusowymi. Punkty Statusowe służą jedynie do określania statusu Uczestnika, a punkty Cash Back do redukowania kosztów pobytu!
**Jak naliczane są Punkty Cash Back?**
Punkty Cash Back naliczane są procentowo od wartości zrealizowanych usług pobytowych:
* Karta Błękitna: 5% wartości ceny zrealizowanego pobytu
* Karta Srebrna: 7,5% wartości ceny zrealizowanego pobytu
* Karta Złota: 10% wartości ceny zrealizowanego pobytu
Punkty naliczane są automatycznie na koniec procesu rozliczania rezerwacji i można je wykorzystać do obniżenia ceny kolejnego pobytu.
**Jak mogę wykorzystać Punkty Cash Back?**
Punkty Cash Back można wykorzystać wyłącznie do obniżenia ceny pobytu. Każdy punkt ma wartość 10 groszy. Przykładowo 5000 punktów to obniżka 500 zł. Punkty można wykorzystać tylko na obniżenie ceny rezerwacji, której Uczestnik jest płatnikiem. Punkty niewykorzystane przez 500 dni (licząc od daty ich zapisu na koncie Uczestnika) ulegają unieważnieniu (zostają usunięte z konta).
**Jakie upusty przysługują Uczestnikom Programu?**
Status Uczestnika uprawnia do zniżek od cen usług noclegowych:
* Karta Błękitna: 5% upustu
* Karta Srebrna: 7,5% upustu
* Karta Złota: 10% upustu
Upusty nie łączą się z innymi promocjami, z wyjątkiem rabatów za długość pobytu. Znajomi Uczestnika mogą korzystać z upustów pożyczając jego Kartę, ale tylko Uczestnik otrzymuje Punkty Cash Back za taki pobyt.
**Jeżeli hotel oferuje sprzedaż pobytów w ofercie promocyjnej, to czy mogę od tych cen otrzymać rabaty wynikające z karty?**
Nie, rabaty wynikające z uczestnictwa w programie nie łączą się z innymi rabatami wynikających z innych aktywności promocyjnych lub faktu posiadania innych tytułów do rabatu (np. Karta Dużej Rodziny). W przypadku, gdy hotel oferuje promocje z dodatkowymi rabatami, to rezerwujący decyduje czy chce ofertę standardową z rabatami wynikającymi z karty, czy ofertę specjalną. Bez względu na to, czy Uczestnik kupił ofertę z rabatem z karty, czy ofertę specjalną od wszystkich rezerwacji dokonanych za pośrednictwem Recepcji będzie miał naliczone punkty Cash Back.
**Czy dzięki karcie mogę otrzymać upusty również na inne usługi w Blue Marine Mielno?**
Nie, upusty i redukcje ceny dotyczą WYŁĄCZNIE usługi pobytowej realizowanej przez Organizatora z tytułu posiadania Karty Uczestnik NIE może oczekiwać dodatkowych rabatów lub obniżek na inne usługi Organizatora (np. usługi powiązane z usługą pobytową – wcześniejszy meldunek czy późniejszy wyjazd, wykorzystania miejsca postojowego w czasie pobytu; inne usługi płatne realizowane w ośrodku Blue Marine Mielno takie jak wypożyczalnia rowerów lub sprzętu plażowego, sprzedaż posiłków lub napojów, usługi w gabinetach SPA itp.). Uczestnik nie może również oczekiwać upustu i redukcji opłaty miejscowej uiszczanej za pośrednictwem Organizatora w momencie przyjazdu do Blue Marine Mielno.
**Czy mogę udostępnić swoją Kartę znajomym?**
Tak, Uczestnik może udostępnić swoją Kartę znajomym, aby mogli skorzystać z upustu od ceny usługi pobytowej, ale Punkty Cash Back za taki pobyt otrzymuje tylko właściciel Karty.
**Czy do jednej rezerwacji można podpiąć więcej niż jedną Kartę?**
Nie, do jednej rezerwacji można przypisać tylko jedną Kartę Uczestnika.
**Kiedy należy zgłosić podpięcie Karty do rezerwacji?**
Podpięcie Karty należy zgłosić w momencie zakładania rezerwacji. Późniejsza zmiana jest możliwa, ale musi zostać zgłoszona pisemnie z adresu e-mail przypisanego do rezerwacji, PRZED zameldowaniem się w ośrodku. Po dokonaniu meldunku podpięcie karty do rezerwacji NIE jest już możliwe.
**Czy jeżeli wykupię pobyt przez Stronę Blue Marine lub za pośrednictwem innego portalu (np. Travelist) to również naliczą mi się punkty Cash Back?**
Nie, punkty Cash Back naliczają się WYŁACZNIE od rezerwacji założonych za pośrednictwem Recepcji. Pobyty zakupione w innych kanałach sprzedaży (w tym za pośrednictwem strony www.bluemarine.pl lub portalu Travelist lub booking.com) nie mogą być podstawa do otrzymania punktów Cash Back.
**Jak mogę złożyć reklamację?**
Reklamacje można składać pisemnie na adres e-mail reklamacje@bluemarine.pl w terminie 14 dni od zdarzenia. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika oraz dokładny opis przyczyny reklamacji.
**Jakie dane osobowe są przetwarzane w Programie?**
Przetwarzane są imię i nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania i telefon kontaktowy. Dane są przetwarzane w celu realizacji Programu Lojalnościowego i oferowania usług po preferencyjnych cenach.
**Czy mogę wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych?**
Tak, zgoda na przetwarzanie danych może zostać w każdym momencie wycofana, co skutkuje jednak automatycznym zamknięciem konta Uczestnika i utratą zebranych do tej pory punktów Cash Back oraz Punktów Statusowych.
**Czy Program ma datę zakończenia?**
Program nie ma określonej daty zakończenia. Organizator może zakończyć program w dowolnym momencie, informując o tym wcześniej Uczestników. Uczestnicy mają 6 miesięcy na wykorzystanie punktów od daty ogłoszenia zakończenia programu.
**Gdzie mogę kierować pytania dotyczące Programu?**
Wszelkie pytania i uwagi można kierować na adres recepcja@bluemarine.pl