Rezerwacje online...

Sprawdź co zrobiliśmy
byś czuł się bezpiecznie

Zobowiązanie Pracowników i Zarządu Blue Marine Mielno dotyczące utrzymania ponadstandardowych warunków bezpieczeństwa w okresie epidemii COVID-19

Drogi Gościu

Dla nas wszystkich obecny okres epidemii jest bardzo mobilizującym czasem. Zawsze bezpieczeństwo naszych Gości było dla nas najważniejszą kwestią, jednak obecny czas epidemii jeszcze bardziej podnosi rangę wszelkich działań, które mają ograniczyć do minimum ryzyko zakażenia się jakąkolwiek chorobą zakaźną. Dlatego dzień ponownego otwarcia Blue Marine Mielno jest jednocześnie momentem podjęcia przez nas ogromnej odpowiedzialności za zdrowie tak Was, przyjeżdżających do nas na wypoczynek, jak i naszych kolegów, z którymi na co dzień pracujemy. Dlatego podjęliśmy zobowiązanie, że każdego dnia, z bezwzględną starannością będziemy realizowali WSZYSTKIE niżej wymienione działania dla naszego wspólnego bezpieczeństwa, wypełniając tym samym wytyczne programu bezpieczne hotele oraz spełniając wymogi ogólnopolskiego certyfikatu „Obiekt Bezpieczny Higienicznie”.

Content Blocks

Działania zapewniające bezpieczny pobyt w pokoju

  • Pranie pościeli WYŁĄCZNIE w certyfikowanych pralniach przy użyciu najbardziej agresywnych procesów piorących
  • Użycie do sprzątania pokojów certyfikowanych, bezpiecznych dla ludzi środków czyszczących o POTWIERDZONYM działaniu antywirusowym
  • Pełna transparentność informacji na temat sprzątania pokoi – na życzenie udostępniamy rejestr prac, jakie zostały przeprowadzone w pokoju przed Twoim przyjazdem
  • Podczas całego pobytu NIKT z personelu nie wchodzi do pokoju podczas Twojej nieobecności (za wyjątkiem sytuacji nadzwyczajnych typu zalanie lub pożar).

Działania zapewniające bezpieczny pobyt w częściach wspólnych

  • Sprzątanie części wspólnych przy użyciu certyfikowanych, bezpiecznych dla ludzi środków czyszczących o POTWIERDZONYM działaniu antywirusowym
  • Regularna dezynfekcja w ciągu dnia elementów często dotykanych (klamki, przyciski w windach, poręcze itp.)
  • Udostępnienie dystrybutorów z płynem do odkażania rąk przy wejściach, w recepcji, toaletach publicznych oraz na każdym piętrze w okolicach wind
  • Organizacja procesu meldunku i wymeldowania z obiektu w sposób minimalizujący kontakt z pracownikami recepcji i innymi gośćmi (zdalny system meldunków)
  • Osobom, które w dniu przyjazdu przejawiają symptomy choroby (np. mają podwyższoną temperaturę) lub w ciągu kilku dni przed przyjazdem były wyeksponowane na wysokie prawdopodobieństwo zakażenia COVID-19 będziemy musieli odmówić gościny. Prosimy, aby w porozumieniu z Recepcją zmieniły termin swojego przyjazdu.
  • W naszym obiekcie NIKT nie odbywał i nie będzie mógł odbyć kwarantanny
  • Bezwzględne podporządkowanie się wszelkim zaleceniom administracji państwowej oraz rekomendacjom stowarzyszeń hotelowych

Działania zapewniające bezpieczne spożywanie posiłków

  • Wszystkie surowce kupujemy wyłącznie od sprawdzonych i certyfikowanych dostawców
  • Pracujemy według opracowanych i wdrożonych procedur bezpieczeństwa (w systemie HACCP) dla całego procesu przygotowania posiłków – począwszy od przyjęcia towaru do wydania gotowego posiłku
  • KAŻDY pracownik (bez względu na zakres wykonywanych obowiązków), przed rozpoczęciem pracy, jest poddawany mierzeniu temperatury ciała. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek symptomów choroby nie jest dopuszczany do stanowiska pracy.
  • Wszystkie nasze naczynia oraz zastawa są każdorazowo myte i wyparzane w profesjonalnych urządzeniach myjących renomowanych producentów
  • Do sprzątania kuchni i restauracji używamy WYŁĄCZNIE środków myjących dostarczanych nam przez renomowanych producentów chemii przemysłowej i środków dezynfekujących
  • Pracownicy mają BEZWZGLĘDNY obowiązek pracy przy użyciu środków ochrony osobistej (rękawiczki i fartuchy jednorazowe)
  • Stoliki i krzesła są odkażane po każdym gościu.

Najczęściej zadawane pytanie dotyczące funkcjonowania Blue Marine Mielno w czasie epidemii COVID-19

Drogi Gościu,

Niniejszy dokument przedstawia informacje o sposobie naszego funkcjonowania w AKTUALNYM reżimie prawnym. NIE oznacza to, że w czasie kiedy Ty planujesz swój pobyt wszystkie niżej wymienione ograniczenia będą nadal obowiązywały. Mamy nadzieję, że sytuacja epidemiczna w Polsce będzie się sukcesywnie poprawiała, a wraz z nią regulacje oraz rekomendacje służb sanitarnych i administracji Państwowej będą regularnie luzowane i będziemy mogli wracać do jak najbardziej normalnych sposobów funkcjonowania.

Stan prawny na dzień 30 marca 2022 r

(podstawa Rozporzadzenie RM w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii z 25 lutego 2022 r - Dz.U. 2022 poz. 473 z póź. zm.)

Czy to prawda, że w pokojach mogą być kwaterowane tylko 2 osoby?

Nie. Tak jak dotychczas jesteśmy w stanie przyjąć do pokoju rodziny z dziećmi. W przypadku dzieci do 3 lat można wypożyczyć łóżeczko turystyczne (dodatkowo płatne – prosimy taką potrzebę zgłosić przed przyjazdem do naszej recepcji). Dzieci do lat 13 mogą w dwójkę spać na rozkładanej sofie. W naszych pokojach najczęściej wypoczywają pary z 2 dzieci.

W jaki sposób będą podawane posiłki oferowane w ramach zakupionego pakietu HB?

Obecnie obowiązujące regulacje pozwalają na podawanie posiłków do bezpośredniej konsumpcji w naszej restauracji oraz powrót do samoobsługowych bufetów. Posiłki możecie Państwo spożywać w jednej z 3 sal restauracyjnych lub na zadaszonym tarasie.

Czy można korzystać z restauracji poza posiłkami pakietowymi?

Tak można. Karta menu dostępna jest na naszej stronie Menu_Blue_Marine Zamówienie możesz złożyć bezpośrednio u kelnera w restauracji lub za pośrednictwem naszej APLIKACJI w godzinach 13.00-15.00 i 19.00-21.00. Po otrzymaniu powiadomienia będziesz mógł je od nas odebrać „na wynos” lub zostaną one dostarczone pod drzwi Twojego pokoju przez nasz serwis (sposób odbioru zamówienia określasz w aplikacji). 

Czy sposób przygotowania posiłków jest bezpieczny dla mnie?

Nasz obiekt, jak każdy duży punkt zbiorowego żywienia, podlega regularnej kontroli dokonywanej przez inspektorów koszalińskiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. Przygotowywanie posiłków odbywa się według ściśle określonych przez system HACCP procedur. Stanowiska pracy są systematycznie myte i odkażane po każdej czynności. Pomieszczenia kuchenne są regularnie sprzątane i dezynfekowane w ciągu dnia przy użyciu certyfikowanych środków myjących i dezynfekujących. Personel przygotowujący posiłki pracuje przy użyciu środków ochrony osobistej (rękawiczki, maseczki, fartuchy ochronne). Sprzęt kuchenny (naczynia i narzędzia pracy) są każdorazowo myte i wyparzane w profesjonalnych zmywarkach przemysłowych przy użyciu środków myjących i dezynfekujących renomowanych producentów.

Czy można korzystać z baru?

Tak, nasz lobby bar funkcjonuje codziennie w godzinach 10.00 – 22.00. Aktualną ofertę naszych drinków i przekąsek znajdziesz na naszej stronie: Menu-Lobby-Bar

Jak będę mógł bezpiecznie zameldować się w Blue Marine Mielno?

Przed Twoim planowanym terminem przyjazdu otrzymasz od nas wiadomość mailową z informacją w jaki sposób możesz zdalnie wypełnić swoją kartę meldunkową on-line. Po jej wypełnieniu (prosimy to uczynić min 12 godz przed przyjazdem do nas) otrzymasz od nas informację następnych krokach po przyjeździe do nas (gdzie podjechać samochodem, z którego wejścia skorzystać itd.). Jeżeli przed Twoim przyjazdem otrzymamy od Ciebie wypełniona Kartę Meldunkową, to nie tylko będziemy przygotowani na Twoje potrzeby wskazane w karcie, ale również procedura meldunku będzie ograniczona do minimum – jedynie opłacisz swój pobyt (jeżeli nie dokonałeś całości opłat zdalnie przed przyjazdem) i odbierzesz karty do pokoju i wjazdowe na parking. Dla wspólnego bezpieczeństwa nas wszystkich rekomendujemy elektroniczne formy płatności, a używanie gotówki prosimy ograniczyć do absolutnego minimum.

Czy mogę nie zostać przyjęty do obiektu?

W czasie wypełniania Karty Meldunkowej zostaniesz poproszony o odpowiedź na pytania dotyczące stanu zdrowia Twojego i osób, z którymi będziesz mieszkał w pokoju. Jeżeli w wyniku przekazanych nam informacji nasz pracownik recepcji stwierdzi, iż Twój stan zdrowia lub któregokolwiek z członków Twojej rodziny spełniają przesłanki określone w obowiązującym Rozporządzeniu RM będziemy zobligowani odmówić Ci meldunku i ustalić inny termin przyjazdu pod warunkiem pełnego wyzdrowienia chorej osoby. Dlatego tak istotne jest, abyś wypełnił Kartę Meldunkową on-line przed wyjazdem do nas.

Czy przed moim przyjazdem pokój zostanie odpowiednio przewietrzony i wysprzątany?

Każdy zwalniany pokój traktujemy jakby był miejscem skażonym, w związku z tym przechodzi on pełną procedurę wietrzenia i sprzątania zanim zostanie ponownie udostępniony kolejnym gościom. Do sprzątania stosujemy profesjonalne i certyfikowane środki chemiczne.

Czy w czasie mojego pobytu ktoś z personelu będzie wchodził do mojego pokoju?

Nie. Nikt z personelu nie będzie wchodził do Twojego pokoju. Zgodnie z obowiązującymi regulacjami i rekomendacjami sanitarnymi NIE sprzątamy pokojów w trakcie Twojego pobytu. Posegregowane śmieci prosimy wystawiać w zawiązanych workach przed drzwi na korytarzu. Obsługa w ciągu dnia będzie je zabierała i pozostawiała nowe, puste worki.

W przypadku konieczności wymiany ręczników prosimy o zgłoszenie tego w recepcji. Nasz serwis sprzątający dostarczy Państwu czyste ręczniki w zielonym worku i zostawi pod w drzwiami wejściowymi do pokoju. Prosimy, aby zużyte ręczniki spakowali Państwo w zielony worek, w którym były dostarczone czyste i wystawili je przed drzwi wejściowe. Nasz serwis sprzątający je odbierze.

Czy pościel, którą używa Blue Marine Mielno jest prana w sposób zapewniający bezpieczeństwo?

Pralnie, z których korzysta Blue Marine Mielno, posiadają najważniejsze certyfikaty bezpieczeństwa. Używamy profesjonalnej hotelowej pościeli, która jest przystosowana do agresywnych procesów prania (bardzo mocno odkażające środki piorące, pranie w wysokich temperaturach).

W jaki sposób będzie zapewnione moje bezpieczeństwo w częściach wspólnych?

Części wspólne, a szczególnie miejsca, często dotykane przez wielu Gości (np. klamki w drzwiach wejściowych do budynku, przyciski w windach itp.), są przez nas regularnie czyszczone i dezynfekowane. Przy wejściach, recepcji, toaletach publicznych oraz na każdym piętrze w okolicach wind znajdują się dystrybutory z płynem do dezynfekcji rąk.

Korytarze i klatki schodowe są regularnie myte a poręcze dezynfekowane w ciągu dnia, a lobby i najczęściej używane korytarze są dodatkowo odkażane metodą zamgławiania między 5 a 7 rano. Niestety niektórzy z Państwa mogą w tym czasie usłyszeć dźwięki podobne do szumu jaki tworzy pracujący odkurzacz. Przepraszamy za tę niedogodność, ale zamgławianie rozpylonym spirytusem możemy wykonywać jedynie w godzinach, w których nikt nie chodzi po korytarzach.

Co robi personel by zachować bezpieczeństwo podczas pracy i kontaktu z Gościem?

Każdego dnia, przed przystąpieniem do pracy, nasz personel poddawany jest pomiarowi temperatury. Zmodyfikowaliśmy również wszystkie procesy i zadania, by zminimalizować kontakty pomiędzy pracownikami zapewniając im maksymalne bezpieczeństwo. Również zachęcamy naszych Gości, aby swój fizyczny kontakt z personelem ograniczali do niezbędnego minimum, a wszelkie pytania czy zlecenia dokonywali przez telefon.

Czy Blue Marine Mielno posiada procedury na sytuację, w której u osoby spośród personelu lub gości obiektu pojawią się objawy wskazujące na możliwe zakażenie COVID-19?

Ponowne uruchomienie obiektu oraz zasady jego bieżącego funkcjonowania ściśle dostosowaliśmy do zaleceń i wytycznych dla obiektów hotelowych określonych przez Ministra Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego. Sposób postępowania i izolowania osób z podejrzeniem infekcji jest ściśle określony państwowymi procedurami, którym personel ośrodka, jak i sam zainfekowany muszą się bezwzględnie podporządkować.

Czy w częściach wspólnych obiektu muszę przemieszczać się w maseczce?

Obecnie obowizujące przepisy nie wymagają noszenia maseczki w częściach wspólnych i miejscach publicznych, ale dla własnego i innych bezpieczeństwa zalecamy noszenie maseczki - zwłaszcza przez osoby, u których występują sumptomy infekcji górnych dróg oddechowych (katar, kichanie, kaszel, ból gardła).

Czy hotel zapewnia Gościom maseczki, rękawiczki i płyn dezynfekcyjny w pokoju?

Jako obiekt hotelowy mamy obowiązek udostępniać w przestrzeniach wspólnych środki do dezynfekcji rąk. Przy wejściach, na każdym z pięter w pobliżu wind znajdują się dystrybutory z płynem dezynfekującym. Środki ochrony osobistej takie jak rękawiczki i maseczki jednorazowe, jak również żel do dezynfekcji rąk możesz nabyć odpłatnie w recepcji obiektu.

Czy znajomi zakwaterowani w innym obiekcie mogą nas odwiedzić w Blue Marine?

Tak, obecne przepisy umożliwiaja juz wejście do obiektu osób niezameldowanych, jednak, prosimy pamietać, że nasz regulamin pobytowy wymaga, aby osoby niezameldowane opuściły teren Blue Marine Mielno po godz 22.00

Czy dzieci mogą korzystać z sali zabaw?

Nasze sale są dostępne dla dzieci w godzinach 9.00 – 21.00. Każdej nocy sale zabaw są poddawane dezynfekcyjnej procedurze ozonowania.

Z jakich dodatkowych atrakcji będę mógł skorzystać w czasie pobytu?

Posiadamy salę bilardową, stoły do ping-ponga, piłkarzyki oraz stół do cymbergaja.

Czy są prowadzone animacje dla dzieci i dorosłych?

Animacje są prowadzone w sali konferencyjnej na parterze lub w namiocie naprzeciwko wejścia do Lobby Baru lub na terenie rekreacyjnym obok namiotu. Latem animacje prowadzimy codziennie z wyjątkiem sobót (dzień zmiany turnusów) w 3 blokach czasowych: 9.00-11.00; 15.00 - 17.30 oraz 19.00 - 21.00. Szczegółowy program animacji jest każdorazowo dostępny w naszej recepcji.

Czy można w czasie pobytu wypożyczyć książki lub gry planszowe?

Blue Marine Mielno posiada dla gości biblioteczkę oraz wypożyczalnię gier planszowych, które są dostępne w naszym lobby.

Czy można korzystać z sali gier elektronicznych?

W Blue Marine Mielno posiadamy sale gier elektronicznych, w której można grać na konsolach X-box lub Play Station w godzinach 9.00 – 21.00.

Czy dostępne są zabiegi spa?

Gabinety SPA znajdują się na I-wszym piętrze Blue Marine Mielno (obok Sali x-box i kulkolandii). W związku z wejściem w życie Rozporządzenia RM oferta usług gabinetów SPA została zmieniona – więcej informacji udziela recepcja SPA (nr kontaktowy 882-495-891). Zapisów na zabiegi i masaże można dokonywać bezpośrednio w recepcji gabinetów SPA na pierwszym piętrze lub telefonicznie pod numerem telefonu 882-495-891

Czy jest dostępny do wypożyczenia sprzęt plażowy?

Tak, na życzenie gości odpłatnie wyposażamy Państwa pokoje w leżaki i/lub parawany – obowiązuje jedna opłata za cały pobyt (do 3 dni lub powyżej 3 dni). Sprzęt jest dostarczany do pokoi po opłaceniu z góry kosztu wypożyczenia na recepcji.  Leżeli i parawany są dezynfekowane po zakończeniu każdego z pobytów gości.

Czy można wypożyczyć rower lub hulajnogę (footbike)?

Tak. Rowery i hulajnogi wystawione są przed wejściem do obiektu. Na recepcji należy dokonać opłaty za wypożyczenie sprzętu. Po powrocie z wycieczki wypożyczony sprzęt odstawiasz przy stanowisku ochrony (na lewo od wejścia). Po dezynfekcji przez pracownika Blue Marine Mielno jest on odstawiany na stojak do dalszego wypożyczenia.

Czy mogę korzystać ze strefy basenowej?

Blue Marine Mielno dysponuje krytym basenem, brodzikiem dla dzieci, sauną i jacuzzi. Strefa basenowa jest otwarta codziennie w godz. 9.00 – 21.00.

Obecne przepisy umożliwiają ponowne udostępnianie szatki i szafek dla Gości, jednak ze względu na ograniczoną powierzchnię szatni proponujemy aby na basen schodzić jak dotychczas w strojach kąpielowych.

Każdego dnia, ostatnia godzina funkcjonowania strefy basenowej jest zarezerwowana wyłącznie dla osób dorosłych.

Czy mogę korzystać z tarasu na dachu?
 

Tak, można korzystać z tarasu na dachu, do którego prowadza schody z 7 pietra (klatka schodowa z winda panoramiczną) Taras jest otwarty codziennie od 9.00 do zachodu słońca (w wybrane dni, zwłaszcza gdy nie są sprzyjające warunki atmosferyczne taras może być dostępny w skróconych godzinach). Przed wejściem na taras prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem jego użytkowania. W szczególności, na terenie tarasu nie wolno palić tytoniu lub jego zamienników, pić alkoholu, a inne napoje pić jedynie z plastikowych kubków lub małych plastikowych butelek. Osoby nietrzeźwe lub pod wpływem środków odurzających, jak również z zaburzeniami równowagi oraz których zachowanie może wpłynąć na bezpieczeństwo innych użytkowników tarasu, maja bezwzględny zakaz wchodzenia na teren tarasu.

Bon turystyczny
Bon turystyczny Bezpieczne miejsce<br> dla rodziny

Bon turystyczny

opłać swój pobyt w Blue Marine Mielno Bonem Turystycznym

Bezpieczne miejsce
dla rodziny

zobacz zasady bezpieczeństwa

Oferty


Dobrze wiedzieć

hotel

100 m od plaży

hotel

Duże pokoje dla rodzin z dziećmi

hotel

Basen z brodzikiem & SPA

hotel

Bezpłatne WiFi

hotel

Płatność Polskim Bonem Turystycznym

hotel

Certyfikat bezpieczeństwa COVID-19

Dowiedz się wiecej

Unikalna lokalizacja

Blue Marine Mielno | Mielno | 3 powody aby wybrać Nasz Hotel - 1

Morze atrakcji dla rodziny

Blue Marine Mielno | Mielno | 3 powody aby wybrać Nasz Hotel - 2

Pyszne i urozmaicone jedzenie

Blue Marine Mielno | Mielno | 3 powody aby wybrać Nasz Hotel - 3