Rezerwacje online...
Blue Marine Mielno • ul. Gen. Maczka 32, 76-032 . Mielno (Polska) • Tel.: +48 530 144 511 • recepcja@bluemarine.pl
FacebookInstagramYoutube

Blue Marine Mielno
radosna przystań dla rodziny

Blue Marine Mielno działa od 2015 roku. Powstał z myślą o stworzeniu miejsca, w którym rodziny z dziećmi będą mogły komfortowo wypoczywać i aktywnie spędzać czas nad morzem. Naszym głównym atutem jest wyjątkowa lokalizacja na mierzei między morzem a jeziorem w otoczeniu zieleni, z dala od centrum Mielna, za to jedynie 100 metrów od plaży. Obiekt dysponuje 227 apartamentami z mini-aneksami kuchennymi wyposażonymi w lodówki. Każdy z pokoi posiada przestronne szafy, łazienki z kabinami prysznicowymi, suszarkami do włosów i kompletem ręczników. Goście Blue Marine Mielno mogą również korzystać ze 180 monitorowanych miejsc postojowych.

Content Blocks

Śniadania i obiadokolacje serwujemy w 3 restauracjach i na zadaszonym tarasie w formie urozmaiconych bufetów.

W Lobby-barze goście mogą zaznać relaksu przy filiżance kawy lub lampce wina, a w ważnych chwilach wspólnie kibicować „naszym” oglądając zmagania sportowe.

Do dyspozycji gości oddajemy kryty basen (12 m x 5 m), oddzielny brodzik dla małych dzieci, saunę i jacuzzi, 2 gabinety SPA, 3 sale zabaw dla dzieci („Kulkolandia”, „Królestwo Piratów” oraz sala gier PS4). Jeśli szukasz bardziej aktywnej rywalizacji, to zapraszamy do Sali Bilardowej (stół 8Ft) lub do skorzystania z któregoś ze stołów do ping ponga, piłkarzyków oraz cymbergaja.

Na dachu budynku znajduje się najwyżej położony w Mielnie taras, z którego roztacza się malowniczy widok na morze i jezioro Jamno. W okresie od maja do września, w słoneczne dni, miejsce zmienia się w pełen atrakcji sky bar oferujący nie tylko szeroki wybór drinków, ale również morze zabawy dla naszych dorosłych gości.


 

Radosna przystań dla rodziny

 

hotel

Aneks kuchenny w każdym pokoju

hotel

Basen z brodzikiem i SPA

hotel

Bezpłatne WiFi

hotel

Dozorowany parking na 180 aut

hotel

Certyfikat Hotel Przyjazny Rodzinie (HPR) na 100%

hotel

Udogodnienia dla małych dzieci

hotel

Specjalne menu dla dzieci wg HPR

hotel

3 sale zabaw dla dzieci

hotel

Atrakcyjny program animacji

hotel

3 restauracje

hotel

Taras widokowy z sezonowym barem

hotel

Lobby Bar z tarasem na parterze

hotel

Rowery i hulajnogi do wynajęcia

hotel

Pełnowymiarowy (8Ft) stół bilardowy

hotel

Piłkarzyki i stoły do ping-ponga

hotel

Stanowiska z grami PS4


 

Dlaczego warto przyjechać do Blue Marine?

Hotel Przyjazny Rodzinie
hotel

 

Od 5 lat bierzemy udział w programie Hotel Przyjazny Rodzinie, w którym trzeci raz z rzędu w czasie audytu zostaliśmy ocenieni na maksymalną liczbę punktów. Jesteśmy z tego dumni, że spełniamy tak wysokie kryteria HPR i mamy potwierdzenie wysokiej jakości usług dla rodzin w Blue Marine Mielno.

Travelist Hotel Star
Nagroda Travel List

 

Blue Marine Mielno w ramach nagród z okazji 10-cio lecia portalu Travelist zostało wyróżnione jako „Najlepszy Hotel dla Rodzin” w Polsce oraz został wyróżniony w plebiscycie wśród użytkowników portalu jako jeden z 3 najlepszych hoteli w Polsce dostępnych na platformie Travelist, z której regularnie korzysta ponad 1,5 mln polskich turystów.

Hotel z Pomysłem
hotel

 

W 2019 roku Blue Marine Mielno wygrało konkurs wśród czytelników miesięcznika „Hotelarz” i otrzymało tytuł „Hotelu z Pomysłem”

Obiekt Bezpieczny Higienicznie
hotel

 

Blue Marine Mielno posiada certyfikat bezpieczeństwa Polskiej Organizacji Turystycznej „Obiekt Bezpieczny Higienicznie”, który jest potwierdzeniem dbałości o standardy sanitarne.

Karta Dużej Rodziny
hotel

 

Posiadacze Karty Duzej Rodziny maja prawo do rabatu 5% na dowolne pobyty w Blue Marine Mielno. Warunkiem otrzymania rabatu jest założenie rezerwacji za pośrednictwem naszej recepcji lub strony internetowej www.bluemarine.pl, wybranie opcji rezerwacji z rabatem dla posiadaczy KDR i okazanie Karty w trakcie meldunku do obiektu.

Aby skorzystać z rabatów dla posiadaczy KDR skorzystaj ze dedykowanej STRONY lub skontaktuj się z naszą recepcją (recepcja@bluemarine.pl; 530-144-511)


 

Sprawdź dostępność pokoi

Jeśli masz już wybrany termin pobytu, to teraz wybierz odpowiedni pokój dla swojej rodziny i zrób rezerwację. Im wcześniej rezerwujesz, tym masz większy wybór rodzajów pokoi i lepszą cenę pobytu.

FAQ - najczęściej zadawane pytania

 

1. Czy personel mówi w języku niemieckim lub angielskim?

Wybrani pracownicy recepcji mówią w języku angielskim albo niemieckim. Część materiałów informacyjnych, jak również opisy potraw są dostępne w języku niemieckim.

2. Czy mogę na miejscu zamówić tort na urodziny?

Tak, realizujemy tego typu zamówienia. W celu uzyskania szczegółów prosimy o kontakt z naszą recepcją 530-144-511 lub recepcja@bluemarine.pl.

3. Czy mogę zamówić kwiaty do hotelu?

Tak, realizujemy tego typu zamówienia. W celu uzyskania szczegółów prosimy o kontakt z naszą recepcją 530-144-511 lub recepcja@bluemarine.pl.

4. Czy mogę zamówić pranie w hotelu?

Niestety nie realizujemy tego typu usług, natomiast w Mielnie (przy POLOmarkecie) oraz w Mielenku są dostępne pralnie samoobsługowe.

5. Czy jest na terenie obiektu parking dla samochodów?

Tak, posiadamy 160 miejsc postojowych na terenie naszego obiektu. Parking jest objęty monitoringiem kamer. Koszt miejsca postojowego zależy od okresu w roku - w popularnych okresach (wakacje, ferie, święta itd.) wynosi 30 zł/doba, natomiast w pozostałych okresach - 15 zł/doba. W celu rezerwacji miejsca prosimy o kontakt z naszą recepcją 530-144-511 lub recepcja@bluemarine.pl.

6. Czy mogę zamówić parking dla samochodu?

Tak, posiadamy 160 miejsc postojowych na terenie naszego oniektu. Parking jest objęty monitoringiem kamer. Koszt miejsca postojowego zależy od okresu w roku - w popularnych okresach (wakacje, ferie, święta itd.) wynosi 30 zł/doba, natomiast w pozostałych okresach - 15 zł/doba. W celu rezerwacji miejsca prosimy o kontakt z naszą recepcją 530-144-511 lub recepcja@bluemarine.pl.

7. Czy w hotelu akceptowane są zwierzęta?

Nie, nie akceptujemy obecności żadnych zwierząt. Gwarantujemy naszym Gościom, że w naszych pokojach i przestrzeniach wspóilnych od poczatku działalnosci obiektu nie przebywały żadne zwierzęta. Bardzo często to jest jeden z podstawowych powodów wyboru pobytu u nas osób uczulonych na sierść zwierząt, dlatego nie robimy żadnych odstępstw od tej zasady.

8. Czy Wi-Fi działa sprawnie na terenie całego obiektu?

Tak, na terenie całego obiektu jest możliwośc podpięcia się pod naszą sieć WiFi. Aby z niej skorzystać należy jedynie podać swój adres e-mail albo zalogować się kontem na FB. Więcej na temat sposobu skorzystania z sieci znajduje się tu: https://www.bluemarine.pl/pl/mini-informator-blue-marine/

9. Czy w hotelu jest strefa ciszy, w której można odpocząć od hałasu dzieci?

Jesteśmy obiektem, który swoją ofertę kieruje przede wszystkim do rodzin z dziećmi i u nas naprawdę jest dużo dzieci. Nie jestesmy więc w stanie zapewnić stref, gdzie nie będzie ich słychać. Jednak są u nas miejsca, w których można wypocząć i trochę się wyciszyć. Jednym z nich z pewnością jest nasz taras poza godzinami funkcjonowania baru (wieczory). Tam rzadko zaglądają dzieci. Wokół obiektu jest kilka ciekawych ścieżek - w tym przede wszystkim nad jeziorem, gdzie ciszę przerywa jedynie śpiew ptaków i szum trzcin. Pomimo, iż jest u nas zazwyczaj gwarnie znajdą Państwo bez trudu również okazje by się wyciszyć.

10. Czy macie przechowalnię bagażu?

Nie, nie prowadzimy przechowalni bagażu.

11. W jakich godzinach pracuje recepcja?

Nasza recepcja pracuje codziennie w godzinach od 7:00 rano do 1:00 w nocy.

12. W jakiej cenie jest u was doba hotelowa?

Ceny naszych usług noclegowych zależą od konkretnych dat, długości pobytu czy liczby osób.
Abyśmy mogli przedstawić najbardziej atrakcyjną ofertę musimy wiedzieć w jakich datach konkretnie chcą Państwo u nas wypoczywać, ile będzie osób dorosłych oraz ile i w jakim wieku będą dzieci. Proszę podać te dane albo wypełnić krótki formularz dostępny tutaj: http://link.bluemarinemielno.com/oferta_z_karta Proszę pamiętać, że oferta, którą Państwu przedstawimy jest ważna w konkretnym, wskazanym w niej okresie. Nasze cenniki zmieniają się codziennie.

13. Po ile są u Was wakacje?

Ceny naszych usług noclegowych zależą od konkretnych dat, długości pobytu czy liczby osób.
Abyśmy mogli przedstawić najbardziej atrakcyjną ofertę musimy wiedzieć w jakich datach konkretnie chcą Państwo u nas wypoczywać, ile będzie osób dorosłych oraz ile i w jakim wieku będą dzieci. Proszę podać te dane albo wypełnić krótki formularz dostępny tutaj: http://link.bluemarinemielno.com/oferta_z_karta

14. Czy mogę odwołać rezerwację?

Większość naszych rezerwacji jest sprzedawana w systemie "bez zwrotna" - jeżeli macie Państwo taki typ rezerwacji to w przypadku nie przyjechania w zaplanowanym terminie zadatek, który Państwo opłaciliście ulega przepadkowi. Jednak zdajemy sobie sprawę, że przyjeżdżając do nas z dziećmi powód odwołania swojego przyjazdu zależy często od przyczyn niezależnych od Państwa, dlatego staramy się każdy przypadek rozpatrywać indywidualnie. Prosimy więc o kontakt bezpośredni z naszą recepcją i przedstawienie powodów odwołania rezerwacji (tel 530-144-511 lub recepcja@bluemarine.pl).

15. Czy mogę odwołać rezerwację dokonaną za pośrednictwem portalu Travelist?

W sprawie jakichkolwiek zmian w Państwa rezerwacji należy się skonatktować z biurem obsługi klienta Travelist. Pracownicy Travelist powinni Państwa poinformować jaki macie status swojej rezerwacji (czy jest ona "bezzwrotna" czy "zwrotna") oraz jakie przysługują Wam prawa związane z odstapieniem od umowy rezerwacji. Oni również w przypadku takiej potrzeby będą sie z nami kontaktowali w/s możliwych zmian (jeżeli typ Państwa rezerwacji umożliwi wprowadzenia takich zmian).

16. Czy mogę odwołać rezerwację dokonaną za pośrednictwem portalu booking.com?

Wszelkich zmian w Państwa rezerwacji powinniście dokonywać za pośrednictwem portalu booking.com - jeżeli typ wykupionej rezerwacji pozwala na dokonanie w niej zmian lub odstąpienie od niej, to będziecie mogli tego dokonać na portalu.

17. Czy mogę odwołać rezerwację dokonaną za pośrednictwem recepcji?

Większość naszych rezerwacji jest sprzedawana w systemie "bez zwrotna" - jeżeli macie Państwo taki typ rezerwacji to w przypadku nie przyjechania w zaplanowanym terminie zaliczka, którą Państwo opłaciliście ulega przepadkowi. Jednak zdajemy sobie sprawę, że przyjeżdżając do nas z dziećmi powód odwołania swojego przyjazdu zależy czasem od przyczyn niezależnych od Państwa, dlatego staramy się każdy przypadek rozpatrywać indywidualnie. Prosimy więc o kontakt bezpośredni z nasza recepcją i przedstawienie powodów odwołania rezerwacji (tel 530-144-511 lub recepcja@bluemarine.pl).

18. Czy mogę odwołać rezerwację dokonaną za pośrednictwem strony hotelu?

Większość naszych rezerwacji jest sprzedawana w systemie "bez zwrotna" - jeżeli macie Państwo taki typ rezerwacji to w przypadku nie przyjechania w zaplanowanym terminie zaliczka, którą Państwo opłaciliście ulega przepadkowi. Jednak zdajemy sobie sprawę, że przyjeżdżając do nas z dziećmi powód odwołania swojego przyjazdu zależy czasem od przyczyn niezależnych od Państwa, dlatego staramy się każdy przypadek rozpatrywać indywidualnie. Prosimy więc o kontakt bezpośredni z nasza recepcją i przedstawienie powodów odwołania rezerwacji (tel 530-144-511 lub recepcja@bluemarine.pl).

19. Czy zaliczka jest zwrotna?

Większość naszych rezerwacji jest sprzedawana w systemie "bez zwrotna" - jeżeli macie Państwo taki typ rezerwacji to w przypadku nie przyjechania w zaplanowanym terminie zaliczka, którą Państwo opłaciliście ulega przepadkowi. Jednak zdajemy sobie sprawę, że przyjeżdżając do nas z dziećmi powód odwołania swojego przyjazdu zależy czasem od przyczyn niezależnych od Państwa, dlatego staramy się każdy przypadek rozpatrywać indywidualnie. Prosimy więc o kontakt bezpośredni z nasza recepcją i przedstawienie powodów odwołania rezerwacji (tel 530-144-511 lub recepcja@bluemarine.pl).

20. Co się stanie z zaliczką jeżeli nie będę mogła przyjechać?

Większość naszych rezerwacji jest sprzedawana w systemie "bez zwrotna" - jeżeli macie Państwo taki typ rezerwacji to w przypadku nie przyjechania w zaplanowanym terminie zaliczka, którą Państwo opłaciliście ulega przepadkowi. Jednak zdajemy sobie sprawę, że przyjeżdżając do nas z dziećmi powód odwołania swojego przyjazdu zależy czasem od przyczyn niezależnych od Państwa, dlatego staramy się każdy przypadek rozpatrywać indywidualnie. Prosimy więc o kontakt bezpośredni z nasza recepcją i przedstawienie powodów odwołania rezerwacji (tel 530-144-511 lub recepcja@bluemarine.pl).

21. Do kiedy muszę zapłacić zaliczkę?

Zaliczkę należy wpłacić w ciągu 2 dni od daty założenia rezerwacji - jeżeli zakładali Państwo rezerwację za pośrednictwem recepcji i otrzymaliście link do płatności.
Jeżeli chcecie założyć rezerwację za moim pośrednictwem (Chat), to płatność zaliczki jest wymagana do zakończenia procesu rezerwacji.

22. Jak szybko muszę się zdecydować na przesłaną ofertę?

Przesłana oferta jest wiążąca pod względem warunków cenowych przez 3 dni, natomiast nie może być traktowana jako gwarancja utrzymania dostępnych pokoi. Tylko i wyłącznie założenie rezerwacji i opłata 30% zaliczki zgodnie z warunkami rezerwacji jest podstawą do zablokowania dla Państwa miejsc/pokoi w naszym obiekcie.

23. Nie mogę zrobić rezerwacji na przesłaną ofertę. Czy możecie mi pomóc?

Proszę otrzymaną ofertę przesłać e-mailem na adres recepcja@bluemarine.pl z informacją, że chcą Państwo zalożyć rezerwację. Założymy Państwu rezerwację "ręcznie" zgodnie z warunkami z oferty, a na Państwa e-mail otrzymacie potwierdzenie rezerwacji wraz z linkiem do opłacenia zaliczki. Jeżeli nie opłacicie Państwo zaliczki w ciągu 2 dni, to rezerwacja zostanie anulowana.

24. Nie zgadza mi się cena z oferty z ceną pokazaną na rezerwacji. Co mam zrobić?

Przepraszam - czasami tak się dzieje, gdy kończy się okres promocji z której została wygenerowana oferta. Proszę otrzymaną ofertę przesłać e-mailem na adres recepcja@bluemarine.pl z informacją, że chcą Państwo zalożyć rezerwację. Założymy Państwu rezerwację "ręcznie" zgodnie z warunkami cenowymi wskazanymi na ofercie, a na Państwa e-mail otrzymacie potwierdzenie rezerwacji wraz z linkiem do opłacenia zaliczki. Jeżeli nie opłacicie Państwo zaliczki w ciągu 2 dni, to rezerwacja zostanie anulowana.

25. Czy wystawiacie zaświadczenia na dofinansowanie wypoczynku dzieci?

Blue Marine Mielno świadczy usługi noclegowe w oparciu o ustawę o usługach hotelowych, natomiast dofinansowania do zorganizowanego wypoczynku dzieci dotyczą imprez turystycznych świadczonych na podstawie ustawy o usługach turystycznych. Możemy wystawić Państwu fakturę imienną, w której wpiszemy w dodatkowych informacjach że dotyczy wypoczynku konkretnych dzieci (podając imię i nazwisko dziecka/i), jednak większośc zakładów pracy nie chce uznawać takich dokumentów, gdyż, jak wspominaliśmy powyżej - nocleg u nas nie jest udziałem w imprezie turystycznej ani "wypoczynkiem zorganizowanym dziecka". Jeżeli potrzebują Państwo takiej imiennej faktury prosimy o poinformowanie recepcji PRZED dokonaniem płatności.

26. Czy płacąc za rezerwację mogę częściowo zapłacić kartą kredytową, a częściowo gotówką?

Jeżeli chodzi o zaliczkę (30% ceny pobytu), to powinna ona być opłacona w calości jedną formą płatności (przelew, karta kredytowa, BLIK, szybki przelew).
Natomiast resztę kwoty pobytu (70% ceny pobytu), którą będziecie Państwo opłacać w dniu przyjazdu może być uiszczona w formie mieszanej - część gotówkąz, a część karta/BLIKiem - proszę o takiej potrzebie poinformować recepcje w czasie czynności meldunkowych.

27. Czy recepcjonistki w hotelu są kompetentne i miłe?

My, recepcjoniści, staramy się zawsze służyć Państwu pomocą i sprawić, by Wasz pobyt przebiegał miło i bezstresowo. Robimy więc wszystko, aby sprostać temu zadaniu - przyjedźcie i sami się przekonajcie czy "dajemy radę".

Morze radości dla rodziny

Tylko 100 m od plaży

Duże pokoje dla rodzin z dziećmi

Basen z brodzikiem & SPA

Radosna przystań dla rodziny

3 sale zabaw dla dzieci

Najwyższy taras w Mielnie

Radosna przystań dla rodziny


Oferty


Dobrze wiedzieć

hotel

100 m od plaży

hotel

Duże pokoje dla rodzin z dziećmi

hotel

Basen z brodzikiem & SPA

hotel

Bezpłatne WiFi

hotel

Certyfikat bezpieczeństwa COVID-19

Dowiedz się wiecej

Unikalna lokalizacja

Blue Marine Mielno | Mielno | 3 powody aby wybrać Nasz Hotel - 1

Morze atrakcji dla rodziny

Blue Marine Mielno | Mielno | 3 powody aby wybrać Nasz Hotel - 2

Pyszne i urozmaicone jedzenie

Blue Marine Mielno | Mielno | 3 powody aby wybrać Nasz Hotel - 3