Więcej
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc vitae pulvinar est. Nullam tincidunt felis eu ullamcorper dapibus. Sed efficitur mauris odio, sed porttitor felis condimentum quis. Suspendisse dapibus felis at ullamcorper laoreet. Maecenas dignissim facilisis lacus a sollicitudin. Donec efficitur lorem sit amet arcu dignissim consectetur. Aliquam id eros id ipsum tempus rhoncus vitae sit amet ante. Pellentesque sollicitudin vestibulum risus, vel ullamcorper nulla. Cras faucibus tincidunt tellus sed convallis.
Content Blocks
Wesela
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc vitae pulvinar est. Nullam tincidunt felis eu ullamcorper dapibus. Sed efficitur mauris odio, sed porttitor felis condimentum quis. Suspendisse dapibus felis at ullamcorper laoreet.

Imprezy okolicznościowe
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc vitae pulvinar est. Nullam tincidunt felis eu ullamcorper dapibus. Sed efficitur mauris odio, sed porttitor felis condimentum quis. Suspendisse dapibus felis at ullamcorper laoreet.

Konferencje i imprezy integracyjne
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc vitae pulvinar est. Nullam tincidunt felis eu ullamcorper dapibus. Sed efficitur mauris odio, sed porttitor felis condimentum quis. Suspendisse dapibus felis at ullamcorper laoreet. Maecenas dignissim facilisis lacus a sollicitudin. Donec efficitur lorem sit amet arcu dignissim consectetur.

FAQ - najczęściej zadawane pytania
1. Co to jest Program Lojalnościowy Blue Marine Cash Back?
To program lojalnościowy dla gości ośrodka Blue Marine Mielno, który umożliwia zbieranie punktów i uzyskiwanie rabatów na pobyty. Tak rabaty na pobyty, jak również punkty Cash Back dotyczą WYŁĄCZNIE rezerwacji zakupionych za pośrednictwem Recepcji Blue Marine Mielno.
2. Kto może zostać Uczestnikiem Programu Blue Marine Cash Back?
Uczestnikiem może zostać każda pełnoletnia osoba fizyczna, która skorzystała z usług pobytowych Blue Marine Mielno lub posiada ważną rezerwację w tym ośrodku.
3. Jak przystąpić do Programu Blue Marine Cash Back?
Należy wejść na stronę https://www.bluemarine.pl/pl/program-blue-marine-cash-back/, zapoznać się z zasadami i regulaminem programu i wypełnić załączony na stronie formularz.
4. Czym jest Karta Uczestnika programu Blue Marine Cash Back?
Karta to niematerialny, cyfrowy identyfikator Uczestnika, powiązany z adresem e-mail.
5. Jakie są Statusy Uczestnika programu Blue Marine Cash Back?
W Programie są trzy statusy: Karta Błękitna (status podstawowy), Karta Srebrna (status gościa stałego) i Karta Złota (status rezydenta). Status zależy od częstotliwości przyjazdów, wartości rezerwacji i długości pobytu, przeliczanych na Punkty Statusowe.
6. Co to są Punkty Statusowe?
To system przeliczeniowy służący do określenia Statusu Uczestnika. Punkty naliczane są za rezerwacje, zrealizowane doby pobytu i wydane kwoty na usługi noclegowe.
* 10 PS za każdą założoną rezerwację.
* 1 PS za każdą zrealizowaną dobę pobytu.
* 1 PS za każde 100 zł wydane na opłacenie rezerwacji pobytu.
Punkty naliczane są WYŁĄCZNIE na koniec miesiąca, w którym zakończył się pobyt, więc nie można nimi opłacić pobytu, z którego mają być naliczane.
7. Jak mogę zmienić Status Uczestnika programu Blue Marine Cash Back?
Status zmienia się po przekroczeniu określonej liczby Punktów Statusowych:
* Ze statusu Błękitnego na Srebrny – 201 PS
* Ze statusu Srebrnego na Złoty – 401 PS
Jeśli przez 365 dni Uczestnik nie dokona żadnej rezerwacji, liczba punktów statusowych może zostać zredukowana o 50%.
8. Co to są Punkty Cash Back?
To jednostka przeliczeniowa, która określa wartość środków gromadzonych przez Uczestników na indywidualnych kontach. Można je zamieniać na dodatkowe redukcje ceny pobytu. Prosimy NIE MYLIĆ Punktów CASH BACK z Punktami Statusowymi. Punkty Statusowe służą jedynie do określania statusu Uczestnika, a punkty Cash Back do redukowania kosztów pobytu!
9. Jak naliczane są Punkty Cash Back?
Punkty Cash Back naliczane są procentowo od wartości zrealizowanych usług pobytowych:
* Karta Błękitna: 5% wartości usług
* Karta Srebrna: 7,5% wartości usług
* Karta Złota: 10% wartości usług
Punkty naliczane są automatycznie na koniec rezerwacji i można je wykorzystać przy kolejnym pobycie.
10. Jak mogę wykorzystać Punkty Cash Back?
Punkty Cash Back można wykorzystać wyłącznie do obniżenia ceny pobytu. Każdy punkt ma wartość 10 groszy. Przykładowo 5000 punktów to obniżka 500 zł. Punkty można wykorzystać tylko na obniżenie ceny rezerwacji, której Uczestnik jest płatnikiem. Punkty niewykorzystane przez 500 dni (licząc od daty ich zapisu na koncie Uczestnika) ulegają unieważnieniu (zostają usunięte z konta).
11. Jakie upusty przysługują Uczestnikom Programu Blue Marine Cash Back?
Status Uczestnika uprawnia do zniżek od cen usług noclegowych:
* Karta Błękitna: 5% upustu
* Karta Srebrna: 7,5% upustu
* Karta Złota: 10% upustu
Upusty nie łączą się z innymi promocjami, z wyjątkiem rabatów za długość pobytu. Znajomi Uczestnika mogą korzystać z upustów pożyczając jego Kartę, ale tylko Uczestnik otrzymuje Punkty Cash Back za taki pobyt.
12. Jeżeli hotel oferuje sprzedaż pobytów w ofercie promocyjnej, to czy mogę od tych cen otrzymać rabaty wynikające z karty?
Nie, rabaty wynikające z uczestnictwa w programie nie łączą się z innymi rabatami wynikających z innych aktywności promocyjnych lub faktu posiadania innych tytułów do rabatu (np. Karta Dużej Rodziny). W przypadku, gdy hotel oferuje promocje z dodatkowymi rabatami, to rezerwujący decyduje czy chce ofertę standardową z rabatami wynikającymi z karty, czy ofertę specjalną. Bez względu na to, czy Uczestnik kupił ofertę z rabatem z karty, czy ofertę specjalną od wszystkich rezerwacji dokonanych za pośrednictwem Recepcji będzie miał naliczone punkty Cash Back.
13. Czy dzięki karcie mogę otrzymać upusty również na inne usługi w Blue Marine Mielno?
Nie, upusty i redukcje ceny dotyczą WYŁĄCZNIE usługi pobytowej realizowanej przez Organizatora z tytułu posiadania Karty Uczestnik NIE może oczekiwać dodatkowych rabatów lub obniżek na inne usługi Organizatora (np. usługi powiązane z usługą pobytową – wcześniejszy meldunek czy późniejszy wyjazd, wykorzystania miejsca postojowego w czasie pobytu; inne usługi płatne realizowane w ośrodku Blue Marine Mielno takie jak wypożyczalnia rowerów lub sprzętu plażowego, sprzedaż posiłków lub napojów, usługi w gabinetach SPA itp.). Uczestnik nie może również oczekiwać upustu i redukcji opłaty miejscowej uiszczanej za pośrednictwem Organizatora w momencie przyjazdu do Blue Marine Mielno.
14. Czy mogę udostępnić znajomym swoją Kartę programu Blue Marine Cash Back?
Tak, Uczestnik może udostępnić swoją Kartę znajomym, aby mogli skorzystać z upustu od ceny usługi pobytowej, ale Punkty Cash Back za taki pobyt otrzymuje tylko właściciel Karty.
15. Czy do jednej rezerwacji można podpiąć więcej niż jedną Kartę programu Blue Marine Cash Back?
Nie, do jednej rezerwacji można przypisać tylko jedną Kartę Uczestnika programu Blue Marine Cash Back.
16. Kiedy należy zgłosić podpięcie Karty do rezerwacji?
Podpięcie Karty należy zgłosić w momencie zakładania rezerwacji. Późniejsza zmiana jest możliwa, ale musi zostać zgłoszona pisemnie z adresu e-mail przypisanego do rezerwacji, PRZED zameldowaniem się w ośrodku. Po dokonaniu meldunku podpięcie karty do rezerwacji NIE jest już możliwe.
17. Czy jeżeli wykupię pobyt przez stronę Blue Marine lub za pośrednictwem innego portalu (np. Travelist) to również naliczą mi się punkty Cash Back?
Nie, punkty Cash Back naliczają się WYŁĄCZNIE od rezerwacji założonych za pośrednictwem Recepcji (rezerwacje zakładane z wysyłanych ofert). Pobyty zakupione w innych kanałach sprzedaży (w tym za pośrednictwem strony www.bluemarine.pl lub portalu Travelist lub booking.com) nie mogą być podstawą do otrzymania punktów Cash Back.
18. Jakie dane osobowe są przetwarzane w procesie rezerwacji czy Programie Blue Marine Cash Back?
Przetwarzane są imię i nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania i telefon kontaktowy. Dane są przetwarzane w celu realizacji Programu Lojalnościowego i oferowania usług po preferencyjnych cenach, jak również dokonania rezerwacji pobytu w naszym systemie komputerowym.
19. Czy mogę wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, którą udzieliłem w programie Blue Marine Cash Back?
Tak, zgoda na przetwarzanie danych może zostać w każdym momencie wycofana, co skutkuje jednak automatycznym zamknięciem konta Uczestnika Programu i utratą zebranych do tej pory punktów Cash Back oraz Punktów Statusowych.












