Rezerwacje online...
Blue Marine Mielno • ul. Gen. Maczka 32, 76-032 . Mielno (Polska) • Tel.: +48 530 144 511 • recepcja@bluemarine.pl
FacebookInstagramYoutube

Skontaktuj się z nami

BLUE MARINE MIELNO

ul. Gen. Maczka 32 (d. Świerczewskiego)
76-032 Mielno
NIP 669-252-29-75

 +48 530 144 511
 recepcja@bluemarine.pl

Content Blocks

FAQ - najczęściej zadawane pytania

 

1. Czy mogę otrzymać pokój przed godziną 16:00?

Istnieje możliwość wykupienia usługi wczesnego meldunku - od godziny 13:00. W celu wykupienia takiej usługi prosimy o kontakt z naszą recepcją (tel: 530-144-511 lub mail: recepcja@bluemarine.pl). Jeżeli nie chcą Państwo wykupować wczesnego meldunku, zawsze mogą Państwo wczśniej do nas przyjechać, zostawić bagaże w samochodzie i z dziećmi skorzystac z naszych sal zabaw, Lobby Baru czy tarasu na dachu. Jeżeli w dniu Państwa przyjazdu będą się odbywały animacje, to dzieci mogą do nich dołączyć.

2. Czy będziemy się mogli zameldować gdy przyjedziemy w nocy - poza godzinami pracy recepcji?

Jeżeli wiedzą Państwo, że nie zdążycie dojechać do nas przed północą w dniu rozpoczęcia pobytu, to KONIECZNIE skontaktujcie się z naszą recepcją (530-144-511). Nasz poracownik przygotuje dla Państwa karty umożliwiające dostep do pokoju oraz powiadomi ochronę, o Państwa późnym przyjeździe.
Bez tej informacji nasz pracownik ochrony nie będzie miał możliwości wygenerowac kart dostepu do Państwa pokoju i będziecie musieli czekac aż do 7 rano, gdy przyjdzie do pracy poranna zmiana recepcji. 

3. Jaka jest odległość z hotelu do plaży?

Od wyjścia z naszego obiektu do plaży jest zaledwie 100m - wystarczy przejść przez wyznaczone przejście dla pieszych i las wydmowy aby dostać się na plażę.

4. Jaka jest odległość z hotelu do centrum Mielna?

Odległość od naszego obiektu do centrum Mielna to 4 km, a do centrum dzielnicy Unieście (pierwsze restauracje i sklepy) - 2 km. Na bieżąco naszych gości do Mielna wożą meleksy, które można wezwać telefonicznie. Można także do Unieścia i Mielna dojść spacerem piękną ścieżką nad brzegiem jeziora.

5. Czy na terenie hotelu jest parking, a jeśli tak, to czy jest on płatny i czy miejsca parkingowe są odpowiedniej wielkości?

Tak, posiadamy 160 miejsc postojowych na terenie naszego obiektu. Parking jest objęty monitoringiem kamer. Koszt miejsca postojowego zależy od okresu w roku - w popularnych okresach (wakacje, ferie, święta itd.) wynosi 30 zł/doba, natomiast w pozostałych okresach 15 zł/dobę. Szerokość miejsc postojowych wynosi 2,3 m

6. Czy jest możliwość skorzystania z transportu (np. melexem) do centrum Mielna?

Tak, na bieżąco melexy odbierają naszych Gości i wiozą do centrum Milelna lub z powrotem. Na recepcji są dostępne numery telefonów, pod którymi można zamówić melex. Opłata jest zawsze ta sama od osoby - niezależnie od liczby osób podróżójących.

7. Czy za pobyt w Blue Marine otrzymam fakturę?

Tak, możemy Państwu wystawić fakturę za pobyt. Prosimy o przekazanie tej informacji z danymi do faktury na nasz adres e-mail recepcja@bluemarine.pl
Bardzo WAŻNE, abyście te informacje przesłali do nas PRZED opłaceniem zaliczki - nim ją zafiskalizujemy.

8. Czy przyjmujecie płatnosci kartami kredytowymi?

Tak, akceptujemy większość kart kredytowych w systemach VISA, MASTER CARD. Możliwe są również płatności w systemie BLIK.

9. Czy mogę zamówić transport z dworca PKP do hotelu?

Nie, nie organizujemy transportu z dworca PKP w Koszalinie do nas, jednak możemy udostępnić Państwu informację w jaki sposób można do nas dojechac środkami komunikacji lub przekazać nr telefonu do lokalnej firmy taksówkowej. W celu uzyskania szczegółów prosimy o kontakt z naszą recepcją 530-144-511 lub recepcja@bluemarine.pl

10. Czy recepcja może mi zamówić taksówkę do Mielna?

Nasza recepcja może Państwu udostępnić numery telefoniczne do współpracujących z nami taksówkarzy. Wygodną i tańszą forma dojazdu do Mielna jest usługa przejazdu melexem - nr do melexów dostępne sa również na naszej recepcji.

11. Czy recepcja może mi zamówić taksówkę do Koszalina (dworzec PKP)?

Nasza recepcja może Państwu udostępnic numery telefoniczne do współpracujących z nami taksówkarzy.

12. Jak mogę złożyć reklamację?

Reklamacje można składać pisemnie na adres e-mail reklamacje@bluemarine.pl w terminie 14 dni od zdarzenia. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko uczestnika, daty pobytu u nas oraz dokładny opis przyczyny reklamacji.

13. Czy plaża przy hotelu jest wyposażona w zejście dostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich?

Niestety zejście i dojazd na samą plażę nie jest utwardzony - ostatnie 30m biegnie przez teren zalesionych wydm.

Oświadczenie
Blue Marine Mielno
ul. Gen. Maczka 32
76-032 Mielno (Polska)
Tel.:+48 530 144 511
recepcja@bluemarine.pl

Oferty


Dobrze wiedzieć

hotel

100 m od plaży

hotel

Duże pokoje dla rodzin z dziećmi

hotel

Basen z brodzikiem & SPA

hotel

Bezpłatne WiFi

hotel

Certyfikat bezpieczeństwa COVID-19

Dowiedz się wiecej

Unikalna lokalizacja

Blue Marine Mielno | Mielno | 3 powody aby wybrać Nasz Hotel - 1

Morze atrakcji dla rodziny

Blue Marine Mielno | Mielno | 3 powody aby wybrać Nasz Hotel - 2

Pyszne i urozmaicone jedzenie

Blue Marine Mielno | Mielno | 3 powody aby wybrać Nasz Hotel - 3