Bezpieczne wakacje

REZERWUJ ONLINE JUŻ TERAZ SPRAWDŹ DOSTĘPNOŚĆ ZOBACZ NASZE NAJCIEKAWSZE OFERTY

Sprawdź co zrobiliśmy byś czuł się bezpiecznie

Zobowiązanie Pracowników i Zarządu Blue Marine Mielno dotyczące utrzymania ponadstandardowych warunków bezpieczeństwa w okresie epidemii COVID-19

Drogi Gościu

Dla nas wszystkich obecny okres epidemii jest bardzo mobilizującym czasem. Zawsze bezpieczeństwo naszych Gości było dla nas najważniejszą kwestią, jednak obecny czas epidemii jeszcze bardziej podnosi rangę wszelkich działań, które mają ograniczyć do minimum ryzyko zakażenia się jakąkolwiek chorobą zakaźną.
Dlatego dzień ponownego otwarcia Blue Marine Mielno jest jednocześnie momentem podjęcia przez nas ogromnej odpowiedzialności za zdrowie tak Was, przyjeżdżających do nas na wypoczynek, jak i naszych kolegów, z którymi na co dzień pracujemy. Dlatego podjęliśmy zobowiązanie, że każdego dnia, z bezwzględną starannością będziemy realizowali WSZYSTKIE niżej wymienione działania dla naszego wspólnego bezpieczeństwa, wypełniając tym samym wytyczne programu bezpieczne hotele oraz akcji #WypocznijBezpiecznie.

Bezpieczne hotele

spa

Działania zapewniające bezpieczny pobyt w pokoju

  • Profesjonalne odkażanie pokoju (ozonowanie lub zamgławianie) przed KAŻDYM nowym udostępnieniem pokoju
  • Pranie pościeli WYŁĄCZNIE w certyfikowanych pralniach przy użyciu najbardziej agresywnych procesów piorących
  • Użycie do sprzątania pokojów certyfikowanych, bezpiecznych dla ludzi środków czyszczących o POTWIERDZONYM działaniu antywirusowym
  • Naczynia udostępnione w pokojach są po każdym pobycie gości myte i wyparzane w zmywarkach przemysłowych
  • Pełna transparentność informacji na temat sprzątania pokoi – na życzenie udostępniamy rejestr prac, jakie zostały przeprowadzone w pokoju przed Twoim przyjazdem
  • Podczas całego pobytu NIKT z personelu nie wchodzi do pokoju podczas Twojej nieobecności (za wyjątkiem sytuacji nadzwyczajnych typu zalanie lub pożar).
spa

Działania zapewniające bezpieczny pobyt w częściach wspólnych

  • Profesjonalne odkażanie części wspólnych (zamgławianie) KAŻDEGO ranka
  • Sprzątanie części wspólnych przy użyciu certyfikowanych, bezpiecznych dla ludzi środków czyszczących o POTWIERDZONYM działaniu antywirusowym
  • Regularna dezynfekcja w ciągu dnia elementów często dotykanych (klamki, przyciski w windach, poręcze itp.)
  • Udostępnienie dystrybutorów z płynem do odkażania rąk przy wejściach, w recepcji, toaletach publicznych oraz na każdym piętrze w okolicach wind
  • Organizacja procesu meldunku i wymeldowania z obiektu w sposób minimalizujący kontakt z pracownikami recepcji i innymi gośćmi (zdalny system meldunków)
  • Bezwzględny nakaz używania rękawiczek oraz maseczek lub przyłbic przez pracowników obiektu w czasie przebywania w strefach wspólnych
  • Osobom, które w dniu przyjazdu przejawiają symptomy choroby (np. mają podwyższoną temperaturę) lub w ciągu kilku dni przed przyjazdem były wyeksponowane na wysokie prawdopodobieństwo zakażenia COVID-19 będziemy musieli odmówić gościny. Prosimy, aby w porozumieniu z Recepcją zmieniły termin swojego przyjazdu.
  • W naszym obiekcie NIKT nie odbywał i nie będzie mógł odbyć kwarantanny
  • Bezwzględne podporządkowanie się wszelkim zaleceniom administracji państwowej oraz rekomendacjom stowarzyszeń hotelowych
spa

Działania zapewniające bezpieczne spożywanie posiłków

  • Wszystkie surowce kupujemy wyłącznie od sprawdzonych i certyfikowanych dostawców
  • Pracujemy według opracowanych i wdrożonych procedur bezpieczeństwa (w systemie HACCP) dla całego procesu przygotowania posiłków – począwszy od przyjęcia towaru do wydania gotowego posiłku
  • KAŻDY pracownik (bez względu na zakres wykonywanych obowiązków), przed rozpoczęciem pracy, jest poddawany mierzeniu temperatury ciała. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek symptomów choroby nie jest dopuszczany do stanowiska pracy.
  • Wszystkie nasze naczynia oraz zastawa są każdorazowo myte i wyparzane w profesjonalnych urządzeniach myjących renomowanych producentów
  • Do sprzątania kuchni i restauracji używamy WYŁĄCZNIE środków myjących dostarczanych nam przez renomowanych producentów chemii przemysłowej i środków dezynfekujących
  • Pracownicy mają BEZWZGLĘDNY obowiązek pracy przy użyciu środków ochrony osobistej (rękawiczki, maseczki, przyłbice i fartuchy jednorazowe)
  • Zrezygnowaliśmy z otwartych samoobsługowych bufetów – Goście mogą przez szybę w bufecie zobaczyć potrawy i wskazać obsłudze co nałożyć na talerz. Do pokarmów w bufetach dostęp ma tylko obsługa w maseczkach/przyłbicach i rękawiczkach.
  • W restauracjach stosujemy zasadę dystansowania społecznego – zmniejszyliśmy ilość stołów zapewniając minimum 2 metrową odległości między stolikami
  • Stoliki i krzesła są odkażane po każdym gościu
  • Stosujemy zasadę ograniczenia jednorazowej ilości Gości w salach restauracyjnych (max 1 os./4 m2)

 

 

spa

Najczęściej zadawane pytanie dotyczące funkcjonowania Blue Marine Mielno w czasie epidemii COVID-19

stan prawny na dzień 418 maja 2020

Drogi Gościu,

Niniejszy dokument przedstawia informacje o sposobie naszego funkcjonowania w AKTUALNYM reżimie prawnym. NIE oznacza to, że w czasie kiedy Ty planujesz swój pobyt wszystkie niżej wymienione ograniczenia będą nadal obowiązywały. Mamy nadzieję, że sytuacja epidemiczna w Polsce będzie się sukcesywnie poprawiała, a wraz z nią regulacje oraz rekomendacje służb sanitarnych i administracji Państwowej będą regularnie luzowane i będziemy mogli wracać do jak najbardziej normalnych sposobów funkcjonowania.

Czy mogę już teraz zarezerwować pobyt z rodziną?

Tak, od 15 maja nasz obiekt otwiera się dla wszystkich Gości.

Czy to prawda, że w pokojach mogą być kwaterowane tylko 2 osoby?

Nie. Tak jak dotychczas jesteśmy w stanie przyjąć do pokoju rodziny z dziećmi. W przypadku dzieci do 3 lat można wypożyczyć łóżeczko turystyczne (dodatkowo płatne – prosimy taką potrzebę zgłosić przed przyjazdem do naszej recepcji). Dzieci do lat 13 mogą w dwójkę spać na rozkładanej sofie. W naszych pokojach najczęściej wypoczywają pary z 2 dzieci.

W jaki sposób będą podawane posiłki oferowane w ramach zakupionego pakietu HB?

Obecnie obowiązujące regulacje UMOŻLIWIAJĄ już podawanie posiłków do bezpośredniej konsumpcji w naszej restauracji. Uruchomiliśmy bufety z obsługą kucharską lub kelnerską. Możecie Państwo przez szybę ochronną zobaczyć jedzenie wystawione w podgrzewaczach. Po dokonaniu wyboru wskazujecie Państwu obsłudze, jakie potrawy mają Państwu nałożyć na talerz, a następnie spożywacie je w jednej z naszych 3 salach restauracyjnych odpowiednio dostosowanych do zasady separacji społecznej (zwiększenie dystansu miedzy stolikami, bufety z pełną obsługą kelnerską itp.). W przypadku większego obłożenia naszego obiektu będziemy Państwa prosili o wybór jednej z 2 tur godzinowych serwowania śniadań i obiadokolacji. Wprowadzenie tur umożliwi uniknięcie kolejek do bufetów.

Czy można korzystać z restauracji poza posiłkami pakietowymi?

Tak można. Karta menu dostępna jest na naszej stronie: Menu Restauracji . Zamówienie możesz złożyć bezpośrednio u kelnera w restauracji lub u barmana oraz za pośrednictwem aplikacji pobytowej (w przygotowaniu) w godzinach 13.00-15.00 i 19.00-21.00. Zamówione przez Ciebie posiłki będą podane do stolika w sali restauracyjnej lub po otrzymaniu powiadomienia mógł je od nas odebrać ?na wynos?..

Czy sposób przygotowania posiłków jest bezpieczny dla mnie?

Nasz obiekt, jak każdy duży punkt zbiorowego żywienia, podlega regularnej kontroli dokonywanej przez inspektorów koszalińskiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. Przygotowywanie posiłków odbywa się według ściśle określonych przez system HACCP procedur. Stanowiska pracy są systematycznie myte i odkażane po każdej czynności. Pomieszczenia kuchenne są regularnie sprzątane i dezynfekowane w ciągu dnia  przy użyciu certyfikowanych środków myjących i dezynfekujących. Personel przygotowujący posiłki pracuje przy użyciu środków ochrony osobistej (rękawiczki, maseczki lub przyłbice, fartuchy ochronne). Sprzęt kuchenny (naczynia i narzędzia pracy) są każdorazowo myte i wyparzane w profesjonalnych zmywarkach przemysłowych przy użyciu środków myjących i dezynfekujących renomowanych producentów.

Czy można korzystać z baru?

Tak, nasz bar funkcjonuje codziennie w godzinach 10.00 – 21.00. Aktualną ofertę naszych drinków i przekąsek znajdziesz na naszej stronie: Menu Lobby Bar

Aby uniknąć ewentualnych kolejek przy kontuarze barowym rekomendujemy składanie zamówień u barmana i oczekiwanie na ich podanie przy stoliku w lobby barze lub złożenie zamówienia za pośrednictwem aplikacji i odebranie go poza kolejnością po otrzymaniu powiadomienia od nas (obecnie aplikacja jest w fazie przygotowania).

Jak będę mógł bezpiecznie zameldować się w Blue Marine Mielno?

Przed Twoim planowanym terminem przyjazdu otrzymasz od nas wiadomość mailową z informacją w jaki sposób możesz zdalnie wypełnić swoją kartę meldunkową on-line. Po jej wypełnieniu (prosimy to uczynić min 24 godz przed przyjazdem do nas) otrzymasz od nas informację następnych krokach po przyjeździe do nas (gdzie podjechać samochodem, z którego wejścia skorzystać itd.). Jeżeli przed Twoim przyjazdem otrzymamy od Ciebie wypełniona Kartę Meldunkową, to nie tylko będziemy przygotowani na Twoje potrzeby wskazane w karcie, ale również procedura meldunku będzie ograniczona do minimum ? jedynie opłacisz swój pobyt (jeżeli nie dokonałeś całości opłat zdalnie przed przyjazdem) i odbierzesz karty do pokoju i wjazdowe na parking. W czasie meldunku na Twojej karcie zostanie pobrany depozyt 100 zł, który zostanie zwrócony w dniu wyjazdu pod warunkiem rozliczenia się ze wszystkich urządzeń wypożyczanych do pokoju w trakcie Twojego pobytu. Dla wspólnego bezpieczeństwa nas wszystkich rekomendujemy elektroniczne formy płatności, a używanie gotówki prosimy ograniczyć do absolutnego minimum.

Czy mogę nie zostać przyjęty do obiektu?

W czasie wypełniania Karty Meldunkowej zostaniesz poproszony o odpowiedź na pytania dotyczące stanu zdrowia Twojego i osób, z którymi będziesz mieszkał w pokoju. Jeżeli w wyniku przekazanych nam informacji nasz pracownik recepcji stwierdzi, iż Twój stan zdrowia lub któregokolwiek z członków Twojej rodziny spełniają przesłanki określone w obowiązującym Rozporządzeniu RM będziemy zobligowani odmówić Ci meldunku i ustalić inny termin przyjazdu pod warunkiem pełnego wyzdrowienia chorej osoby. Dlatego tak istotne jest, abyś wypełnił Kartę Meldunkową on-line przed wyjazdem do nas.

Czy przed moim przyjazdem pokój zostanie odpowiednio zdezynfekowany?

Każdy zwalniany pokój traktujemy jakby był miejscem skażonym, w związku z tym przechodzi on pełną procedurę odkażania zanim zostanie ponownie udostępniony kolejnym gościom. Bezpieczeństwo naszych Gości i załogi jest naszym priorytetem, dlatego zakładamy, że nie będziemy wynajmować wszystkich pokoi, aby w miarę możliwości zwalniane pokoje móc poddać 48 godzinnej kwarantannie, podczas której będzie on wietrzony.

Następnie przewietrzone pokoje zostaną poddane profesjonalnemu procesowi odkażania. Stosujemy 2 równorzędne sposoby odkażania – ozonowanie lub zamgławianie. KAŻDY proces dezynfekcji przeprowadzany jest przez wyszkolonego pracownika i monitorowany przez certyfikowaną firmę specjalistyczną.

Dopiero po zakończeniu procesu odkażania, do bezpiecznego już pokoju wchodzą nasze służby pokojowe by dokonać regularnego sprzątania pokoju.

Czy w czasie mojego pobytu ktoś z personelu będzie wchodził do mojego pokoju?

Nie. Nikt z personelu nie będzie wchodził do Twojego pokoju. Zgodnie z obowiązującymi regulacjami i rekomendacjami sanitarnymi NIE sprzątamy pokojów w trakcie Twojego pobytu.

Opakowania jednorazowe po posiłkach oraz inne śmieci będziesz musiał zapakować do dostarczonych worków (czarnych) i zawiązane wystawić na korytarz.

W przypadku konieczności wymiany ręczników również będziemy prosili o zapakowanie ich do worka (niebieski), zawiązanie worka i zgłoszenie wymiany na recepcji. Po zgłoszeniu pojawi się nasz pracownik, który odbierze zużyte ręczniki i przekaże zapakowany w worku komplet świeżych ręczników.

Czy pościel, którą używa Blue Marine Mielno jest prana w sposób zapewniający bezpieczeństwo?

Pralnie, z których korzysta Blue Marine Mielno, posiadają najważniejsze certyfikaty bezpieczeństwa. Używamy profesjonalnej hotelowej pościeli, która jest przystosowana do agresywnych procesów prania (bardzo mocno odkażające środki piorące, pranie w wysokich temperaturach).

Czy gdy sąsiednie pokoje będą odkażane w czasie mojego pobytu, coś mi grozi?

Absolutnie nic nikomu nie grozi. Odkażane pokoje będą zamknięte, oznaczone wyraźną kartką ostrzegającą przed otwarciem drzwi, a przerwy między drzwiami i futryną będą zaklejone taśmami. Gaz którego używamy do odkażania to ozon (trzyatomowy tlen), który jest szkodliwy jedynie w odpowiednio wysokim stężeniu – w przypadku gdyby nawet jego niewielka ilość wydostała się na korytarz błyskawicznie rozłoży się do naturalnego tlenu, który jest w atmosferze.

Natomiast części wspólne odkażamy wyłącznie metodą zamgławiania nieszkodliwymi dla ludzi środkami na bazie alkoholu etylowego.

W jaki sposób będzie zapewnione moje bezpieczeństwo w częściach wspólnych?

Części wspólne, a szczególnie miejsca, często dotykane przez wielu Gości (np. klamki w drzwiach wejściowych do budynku, przyciski w windach itp.), są przez nas regularnie czyszczone i dezynfekowane. Przy wejściach, recepcji, toaletach publicznych oraz na każdym piętrze w okolicach wind znajdują się dystrybutory z płynem do dezynfekcji rąk.

Klatki schodowe oprócz regularnego mycia i dezynfekcji poręczy w ciągu dnia, dodatkowo są również dezynfekowane metodą zamgławiania między 5 a 7 rano.

Co robi personel by zachować bezpieczeństwo podczas pracy i kontaktu z Gościem?

Każdego dnia, przed przystąpieniem do pracy, nasz personel poddawany jest pomiarowi temperatury oraz zakłada maski lub przyłbice ochronne oraz rękawiczki ochronne. Zmodyfikowaliśmy również wszystkie procesy i zadania, by zminimalizować kontakty pomiędzy pracownikami zapewniając im maksymalne bezpieczeństwo. Również zachęcamy naszych Gości, aby swój fizyczny kontakt z personelem ograniczali do niezbędnego minimum, a wszelkie pytania czy zlecenia dokonywali przez telefon lub za pośrednictwem naszej aplikacji pobytowej.

Czy Blue Marine Mielno posiada procedury na sytuację, w której u osoby spośród personelu lub gości obiektu pojawią się objawy wskazujące na możliwe zakażenie COVID-19?

Ponowne uruchomienie obiektu oraz zasady jego bieżącego  funkcjonowania ściśle dostosowaliśmy do zaleceń i wytycznych dla obiektów hotelowych określonych przez Ministra Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego. Sposób postępowania i izolowania osób z podejrzeniem infekcji jest ściśle określony państwowymi procedurami, którym  personel ośrodka, jak i sam zainfekowany muszą się bezwzględnie podporządkować.

Czy w częściach wspólnych obiektu muszę przemieszczać się w maseczce?

Na ten moment tak. Zgodnie z obowiązującymi zaleceniami korytarze hotelowe są traktowane tak samo jak każde inne miejsce publiczne w Polsce, a w związku z tym wszyscy mamy obowiązek noszenia maseczek. Dlatego, na dzień dzisiejszy prosimy, abyś miał swoją maseczkę i poruszał się w niej w przestrzeniach wspólnych.

Czy hotel zapewnia Gościom maseczki, rękawiczki i płyn dezynfekcyjny w pokoju?

Jako obiekt hotelowy mamy obowiązek udostępniać w przestrzeniach wspólnych środki do dezynfekcji rąk. Przy wejściach, na każdym z pięter w pobliżu wind znajdują się dystrybutory z płynem dezynfekującym.

Środki ochrony osobistej takie jak rękawiczki i maseczki jednorazowe, jak również żel do dezynfekcji rąk w czasie wyjścia na zewnątrz możesz nabyć odpłatnie w recepcji obiektu.

Czy znajomi zakwaterowani w innym obiekcie mogą nas odwiedzić w Blue Marine?

Zgodnie z obecnie obowiązującym Rozporządzeniem RM na terenie każdego obiektu noclegowego obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania osób niezakwaterowanych i niezatrudnionych.

Jako Blue Marine Mielno musimy do tych regulacji również się zastosować, jednak gdy już zakaz zostanie zniesiony zapraszamy Twoich znajomych do naszego lobby baru lub do restauracji.

Czy dzieci mogą korzystać z sali zabaw?

Nasze sale zabaw są dostępne dla dzieci w godzinach 9.00 – 21.00 Każdej nocy są ozonowane, a zabawki dodatkowo odkażane płynami dezynfekującymi.

Niestety, na dzień dzisiejszy, obowiązujące Rozporządzenie RM zabrania udostępniania nam sal zabaw dla dzieci, dlatego byliśmy zmuszeni do czasu odwołania zakazu zamknąć wszystkie 3 sale zabaw oraz zewnętrzny plac zabaw. Jak tylko nastąpi zmiana przepisów natychmiast je udostępnimy naszym małym  gościom.

Z jakich dodatkowych atrakcji będę mógł skorzystać w czasie pobytu?

Posiadamy salę bilardową, stoły do ping-ponga, piłkarzyki oraz stół do cymbergaja. Obecnie, gdy obowiązuje zakaz udostępniania publicznych sal zabaw wykorzystujemy możliwość korzystania z nich przez wspólnie zamieszkujące w hotelu rodziny. W celu skorzystania z tej możliwości należy skontaktować się z recepcją, aby ustalić konkretny termin udostępnienia. Sale udostępniamy WYŁĄCZNIE osobom dorosłym – dzieci korzystają z tych atrakcji TYLKO w obecności swoich opiekunów i bez kontaktu z innymi rodzinami. Sale po każdym udostępnianiu muszą zostać zamknięte do czasu przeprowadzenia dezynfekcji.

Czy są prowadzone animacje dla dzieci (np. w mniejszych grupach)?

Blue Marine Mielno do tej pory oferował bardzo rozbudowany program animacji, do którego wrócimy jak tylko zostanie zniesiony zakaz ich prowadzenia. Obecnie, pomimo ponownego otwarcia przedszkoli i żłobków hotele nadal nie mogą prowadzić grupowych zajęć dla dzieci.

Czy można w czasie pobytu wypożyczyć książki lub gry planszowe?

Blue Marine Mielno posiada dla gości biblioteczkę oraz wypożyczalnię gier planszowych, które są dostępne w naszym lobby. Obecnie jednak, zgodnie z zalecaniami służb sanitarnych musieliśmy zamknąć kawiarnianą część naszego lobby w której znajduje się biblioteczka i wypożyczalnia gier planszowych. Gdy tylko regulacje sanitarne pozwolą nam ponownie otworzyć lobby i udostępniać gry planszowe bez konieczności każdorazowej dezynfekcji udostępnimy je naszym Gościom.

Czy można korzystać z sali gier elektronicznych?

W Blue Marine Mielno posiadamy sale gier elektronicznych, w której można grać na konsolach X-box lub Play Station. W związku z obecnymi ograniczeniami byliśmy zmuszeni ją zamknąć do czasu odwieszenia zakazu.

Czy dostępne są zabiegi spa?

Zgodnie z obecnie obowiązującym Rozporządzeniem RM zabiegi SPA nie są wykonywane. Gdy tylko pojawi się możliwość świadczenia usług kosmetycznych lub masażu nasze gabinety SPA zostaną otwarte ponownie.

Czy jest dostępny do wypożyczenia sprzęt plażowy?

Tak. Wypożyczamy odpłatnie leżaki i parawany – obowiązuje jedna opłata za cały pobyt (do 3 dni lub powyżej 3 dni). Sprzęt wydawany jest po opłaceniu z góry kosztu wypożyczenia na recepcji. Leżaki i parawany należy zwrócić najpóźniej w dniu wyjazdu.

Sprzęt jest dezynfekowany przed kolejnym wypożyczeniem.

Czy można wypożyczyć rower lub hulajnogę (footbike)?

Tak. Rowery i hulajnogi wystawione są przed wejściem do obiektu. Na recepcji należy dokonać opłaty za wypożyczenie sprzętu. Po powrocie z wycieczki wypożyczony sprzęt odstawiasz przy stanowisku ochrony (na lewo od wejścia). Po dezynfekcji przez pracownika Blue Marine Mielno jest on odstawiany na stojak do dalszego wypożyczenia.

Czy mogę korzystać ze strefy basenowej?

Blue Marine Mielno dysponuje krytym basenem, brodzikiem dla dzieci, sauną i jacuzzi. Strefa basenowa jest otwarta codziennie w godz 9.00 – 21.00 (z półgodzinną przerwą techniczną ok godz 15.00 oraz dużą przerwą techniczną w każdy piątek w godz 9.00 – 13.00).

Niestety, zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem RM nasza strefa basenowa, tak jak i inne pływalnie muszą być obecnie zamknięte. Zgodnie z informacjami w mediach cofnięcie zakazu ma nastąpić w IV etapie odmrażania życia publicznego, jednak jeszcze przed wakacjami.

Jeśli masz jakieś pytania to z przyjemnością udzielimy odpowiedzi