Komfortowe i przestronne
pokoje nad samym morzem
Ważnym elementem każdego wypoczynku urlopowego jest komfort pokoju hotelowego. Dlatego robimy wszystko, by zapewnić Wam wszystko czego możecie potrzebować w czasie waszych wakacji. W Blue Marinie Mielno macie do dyspozycji pokoje różnej wielkości (od 25 m2 do 32 m2), ale wszystkie wyposażone są tak, abyś nie musiał się o nic troszczyć w czasie pobytu u nas, bez względu na to czy przyjeżdżasz już z dorosłymi potomkami, czy też bardzo małymi dziećmi.
Każdy z pokoi, bez względu na jego wielkość, jest wyposażony w:

Komfortową łazienkę z prysznicem

Prywatny balkon

Zamykane szafy z wieszakami i półkami

Duże lustro

Biurko i krzesło

Rozkładaną sofę jedno lub dwuosobową

Aneks kuchenny ze zlewem

Czajnik z zastawą do herbaty

Minilodówkę

Telewizor LCD

Bezpłatny dostęp do sieci WiFi

Suszarkę do włosów

Komplet ręczników do rąk i do kąpieli

Ręczniki na basen

Większość pokoi wyposażonych jest w klimatyzację
Udogodnienia dla małych dzieci
Jesteśmy ośrodkiem przyjaznym rodzinie i rozumiemy potrzeby naszych najmniejszych gości. Dlatego, dodatkowo, na zamówienie za pośrednictwem recepcji, do pokoju dostarczamy:

Łóżeczko niemowlęce z kompletem pościeli (dodatkowo płatne 20 zł/doba)

wanienkę do kąpieli

podgrzewacz do butelek

zabezpieczenia gniazdek elektrycznych

matę antypoślizgową

plastikową miskę do prania

nocnik lub nakładkę na sedes

podest (schodek) dla dzieci

wentylator (cyrkulator) elektryczny
Pozwól nam się właściwie przygotować na Wasz przyjazd i dodatkowe wyposażenie pokoju zamów już na etapie rezerwacji pobytu u nas.
Więcej informacji na temat czym różnią się poszczególne rodzaje pokoi znajdziesz TUTAJ
Dodatkowe udogodnienia

W czasie pobytu u nas możesz dodatkowo korzystać z:
- bogatego programu animacji dla dzieci i dorosłych (program atrakcji zależny od okresu w roku)
- parkingu dozorowanego (dodatkowo płatny – cena zależna od okresu w roku)
- wypożyczalni gier planszowych i książek
- sal zabaw dla dzieci
- bilardu, tenisa stołowego i innych gier zręcznościowych
- strefy SPA z krytym basenem (12 m x 5 m), brodzikiem dla dzieci (głębokość 30 cm), sauną suchą i jacuzzi
- wypożyczalni leżaków i parawanów w okresie letnim (dodatkowo płatne)
- wypożyczalni rowerów i hulajnóg-footbike’ów (dodatkowo płatne)
- wypożyczalni kijków do nordic walking
- aplikacji on-line do zamawiania jedzenia w ciągu dnia i wieczorem
Content Blocks




Pobyt grup lub kilku rodzin
Jeśli planujecie przyjechać w grupie kilku rodzin, to zadzwońcie lub napiszcie do Asi, Mariki albo Sary, które przygotują dla Was specjalnie dedykowaną ofertę w atrakcyjnej cenie.
Zapraszamy do kontaktu

FAQ - najczęściej zadawane pytania
1. Jakie pokoje są odpowiednie dla rodziny z 1 dzieckiem?
Dla rodziny 2+1 najbardziej odpowiednie są pokoje typu Double (z łóżkiem małżeńskim i rozkładaną sofą) lub Twin (z dwoma pojedyńczymi łózkami i rozkładaną sofą). Oba typy pokoi posiadają balkony, łazienki oraz klimatyzację. Więcej o naszych pokojach można dowiedzieć się tu: https://www.bluemarine.pl/pl/jaki-pokoj/
2. Jakie pokoje są odpowiednie dla rodziny z 2 dzieci?
Dla rodziny 2+2 najbardziej odpowiednie są pokoje typu Comfort (z łóżkiem małżeńskim i rozkładaną 2-osobową sofą) lub Family (z dwoma pojedyńczymi łóżkami lub łóżkiem małżeńskim i rozkładaną 2-osobową sofą). Oba typy pokoi wyposażone są w balkony i łazienki z prysznicem. Pokój Comfort dodatkowo wyposażony jest w klimatyzację. Więcej o naszych pokojach można dowiedzieć się tu: https://www.bluemarine.pl/pl/jaki-pokoj/
3. Czy macie pokoje dla 5 osób?
Dla rodziny 2+3 przeznaczone są nasze największe pokoje - Superior (z łóżkiem małżeńskim, rozkładaną 2-osobową sofą oraz jednoosobową dostawką w formie łóżka polowego). Pokoje te wyposażone są w balkony i łazienki z prysznicem. Więcej o naszych pokojach można dowiedzieć się tu: https://www.bluemarine.pl/pl/jaki-pokoj/
4. Czy z pokoju jest widok na morze lub jezioro?
W zasadzie wszystkie pokoje od strony południowej mają widok na jezioro. Jesteśmy na tyle blisko położeni plaży, że od strony północnej jedynie z 7 piętra widać morze - na pozostałych piętrach morze zasłania las wydmowy oddzielający nas od plaży.
5. Czy pokoje mają balkon?
Wszystkie nasze pokoje mają balkony i są wyposażone w stolik i dwa krzesła.
6. Czy materace w łóżkach są wygodne - twarde, czy miękkie?
Nasze łóżka sa wyposażone w materace o różnym stopniu twardości. W przypadku, gdyby materac był za miękki, to prosimy o zgłoszenie tego faktu na recepcję - mamy sposoby, aby na takie problemy zaradzić.
7. Czy pokoje są wyposażone w aneks kuchenny, a jeśli tak, to co w nim się znajduje (czajnik, lodówka, naczynia, sztućce)?
Nasze wszystkie pokoje sa wyposażone w aneks kuchenny - zlew, szafki, lodówkę, czajnik i zestaw filiżanek z talerzykami. Ponieważ sprzedajemy pobyty wyłącznie z wyżywieniem, nie wyposażalismy pokoi w kuchenki. Dla najmłodszych dzieci możemy dodatkowo pokój wyposażyć w podgrzewacze do butelek.
8. Czy w pokojach jest klimatyzacja?
Klimatyzacja jest we wszystkich pokojach typu Double, Twin oraz Comfort. Pokoje typu Family oraz Superior wyposażone są w wentylatory. Więcej o naszych pokojach można dowiedzieć się tu: https://www.bluemarine.pl/pl/jaki-pokoj/
9. Czy na balkonach znajdują się suszarki na ręczniki i pranie?
Nie, nie mamy wstawionych suszarek na ręczniki na balkonach. Można je suszyć w łazienkach na grzejniku lub na barierkach balkonowych.
10. Czy pokoje są wyposażone w łazienki?
Tak, wszystkie nasze pokoje mamy wyposażone w łazienki z kabinami prysznicowymi. Więcej o naszych pokojach można dowiedzieć się tu: https://www.bluemarine.pl/pl/jaki-pokoj/
11. Czy w łazienkach jest prysznic czy wanna?
We wszystkich łazienkach mamy kabiny prusznicowe. Nie posiadamy łazienek z wannami. Więcej o naszych pokojach można dowiedzieć się tu: https://www.bluemarine.pl/pl/jaki-pokoj/
12. Czy w pokoju jest woda, kawa, herbata lub inne napoje?
Nasze pokoje są wyposażone w zestawy - czajnik wraz z filizankami. Natomiast nie wstawiamy wody, herbaty lub kawy do pokoi na przyjazd Gości. Ciepłe i zimne napoje można kupić w naszym barze od godz 10.00 do 22.00 lub 23.00 (w zależności od dnia), a napoje zimne (w tym woda) można kupić również na recepcji w godzinach 7:00 - 1:00 (w nocy).
13. Jaki jest standard czystości w pokojach i łazienkach?
Po każdym wyjeździe Gości pokój jest gruntownie sprzątany przy użyciu certyfikowanych środków chemicznych. Wszystkie ręczniki i pościel są wymieniane na świeże, łazienka myta i dezynfekowana, a wszystkie meble i podłogi myte wodą ze środkami chemicznymi. W czasie pobytu pokoje są sprzątane tylko jeżeli taka opcja zostanie dodatkowo wykupiona oraz gdy pobyt jest dłuższy niż 7 dób (jedno sprzątanie w cenie pobytu powyżej 7 dób). Natomiast w cenie pobytu jest wymiana ręczników, wyniesienie śmieci czy uzupełnienie papieru toaletowego po uprzednim, każdorazowym ZGŁOSZENIU takiej potrzeby na recepcji.
14. Czy w pokojach jest dostęp do telewizji, i jakie kanały są dostępne?
Każdy pokój jest wyposażony w telewizor i posiada ponad 25 kanałow polsko języcznych i niemiecko języcznych. Szczegółową liste stacji można pobrać ze strony: https://www.info.bluemarine.pl/
15. Czy macie pokoje z oddzielnymi sypialniami (pokoje typu suite)?
Nie, nie posiadamy pokoi typu suite - z oddzielnymi sypialniami. Więcej o naszych pokojach można dowiedzieć się tu: https://www.bluemarine.pl/pl/jaki-pokoj/
16. Czy w pokojach są dostępne szlafroki?
Nie, nie posiadamy szlafroków na wyposażeniu pokoi. Więcej o naszych pokojach można dowiedzieć się tu: https://www.bluemarine.pl/pl/pokoje/
17. Czy można u Państwa wypożyczyć łóżeczko dla małego dziecka?
Tak, posiadamy łóżeczka turystyczne z materacami dla małych dzieci. Koszt wynajęcia takiego łóżeczka wraz z pościelą to 20 zł/doba.
18. Jakie dodatkowe wyposażenie dla małych dzieci jest dostępne w pokojach?
Przyjeżdżając do nas z małym dzieckiem możecie Państwo zamówić bezpłatnie dodatkowe wyposażenie pokoju takie jak: podgrzewacz do butelek, nocnik, nakładkę na deskę sedesową, wanienke do kąpieli, matę antypoślizgową pod prysznic, miskę, podnóżek. Za dodatkową opłatą - 20 zł/doba - możecie wypożyczyć łóżeczka wraz z pościelą dla małego dziecka.
19. Czy w pokojach jest dostępna lodówka?
Tak, w każdym pokoju jest mała lodówka podblatowa (tzw minilodówka - do chłodzenia napojów i innych opakowanych produktów, ale nie można w niej trzymać surowej żywności np. mięsa czy ryb) . Więcej o naszych pokojach można dowiedzieć się tu: https://www.bluemarine.pl/pl/pokoje/
20. Czy pokoje są codziennie sprzątane?
Po każdym wyjeździe Gości pokój jest gruntownie sprzatany przy użyciu certyfikowanych środków chemicznych. Wszystkie ręczniki i pościel są wymieniane na świeże, łazienka myta i dezynfekowana, a wszystkie meble i podłogi myte wodą ze środkami chemicznymi. Podstawowa oferta pobytowa nie zawiera codziennego sprzątania, ale można takie wykupić dodatkowo. W cenie pobytu jest wymiana ręczników, wyniesienie śmieci czy uzupełnienie papieru toaletowego po uprzednim, każdorazowym ZGŁOSZENIU takiej potrzeby na recepcji.
21. Czy w pokojach są na wyposażeniu leżaki i parawany?
Parawany i leżaki można wypożyczyć w recepcji za dodatkową opłatą - leżak 10zł/dzień; parawan 5 zł/dzień.
22. Czy w pokojach hotelowych można podłączyć własne urządzenia, takie jak konsole do gier, do telewizora przez HDMI?
Tak, nasze telewizory sa wyposażone w gniazda HDMI, natomiast nie posiadamy na wyposażeniu kabli HDMI - mu,sicie je zabrać do nas ze sobą.
23. Czy w pokoju hotelowym można zapalić świeczki na urodziny córki?
Zgodnie z naszym regulaminem pobytów nie wolno jest w pokojach używać żadnego otwartego ognia - w tym plaić świeczek. Natomiast możemy zorganizowac dla dziecka poczęstunek urodzinowy w naszej restauracji lub lobby (w tym przygotować dla niej trot urodzinowy). Prosimy w tej sprawie skontaktowac się z nasza recepcją.
24. Jaka jest wysokość opłaty klimatycznej w hotelu?
W 2025 roku opłata klimatyczna w gminie Mielno wynosi 3,50 zł za osobe za jeden dzień pobytu. Wysokość opłaty w roku 2026 jeszcze nie została uchwalona przez Radę Gminy.
25. Czy prysznic w pokojach jest na stałe przymocowany, czy posiada ruchomą rączkę?
W naszych prysznicach mamy zainstalowane tzw "słychawki" z wężem.
26. Czy w hotelu znajdują się windy?
Tak, posiadamy 3 windy dla Gości oraz jedna serwisową, którą po godzinach pracy personelu sprzatającego mogą również wykorzystywać Goście. 3 z wind dojeżdża na 7, najwyższe piętro, a jedna jest zlokalizowana w części z 3 piętrami. Z każdego pokoju w naszym obiekcie jest dostęp przynajmniej do 2 niezależnych wind (plus trzeciej - serwisowej).
27. Ile pokoi znajduje się w hotelu?
W naszym obiekcie znajduje się 228 pokoi udostępnionych dla Gości. 153 pokoje są wyposażone w klimatyzację.
28. Czy mogę zamówić dodatkowe sprzątanie pokoju?
Tak, można zamówić sprzątanie pokoju w czasie pobytu. Koszt usługi to 90 zł za sprzątanie pobytowe (bez wymiany pościeli). Wymianę ręczników czy wyniesienie śmieci realizujemy bezpłatnie po każdorazowym zgłoszeniu takiej potrzeby na recepcji. Więcej informacji na temat sprzątania pokoi znajduje się tutaj: https://www.bluemarine.pl/pl/mini-informator-blue-marine/






